پخش مستقیم پارچه اسپان باند سه لایه

پارچه اسپان باند سه لایه دارای مصارف زیادی بوده و رنگ های متنوعی هم دارد بدین ترتیب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه ها از سه لایه مجزا تشکیل شده اند که هر کدام مزیت های مختص به خود را دارند. تنوع رنگی در آنها بالا بوده و توانسته یه خوبی با هر سلیقه ای همراه شود. پخش این پارچه ها به صورت مستقیم در اقصی نقاط کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرند.

پخش مستقیم پارچه اسپان باند سه لایه

نحوی نگهداری پارچه اسپان باند

نحوی نگهداری  پارچه اسپان باند

نحوه نگهداری پارچه اسپان باند رنگی کاملا متفاوت بوده و چون بافتی کاملا ظریف دارد به سرعت نخ کش و پاره می شود پس در زمان برش و دوخت باید مراقب پاره شدن آن باشید. این پارچه بدون بافت است بدین ترتیب دارای تارو پودی حساس بوده که به سرعت از هم باز می شوند پس باید در زمان نگهداری آن را به خوبی تا بزنید تا دچار پارگی و افت کیفیت نشود.

این منسوجات بیشتر به صورت یکبارمصرف هستند و بعد از مصرف دور انداخته می شوند. اگر چه رطوبت از بافت آنها عبور نمی کند اما بهتر است شما آنها را در بسته بندی های خشک و بدور از رطوبت قرار دهید تا کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد. حرارت روی بافت پارچه تاثیر منفی دارد بدین ترتیب برای نگهداری باید آن را در محیطی بدور از حرارت قرار دهید.

این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند و باید به درستی برش بخورند تا شما بتوانید آن را به لباس هایی یکبار مصرف تبدیل کنید. در صورتی که فشار زیادی به آنها وارد شود بافت آن افت می کند.

سفارش عمده پارچه اسپان باند سه لایه

سفارش عمده پارچه اسپان باند سه لایه

مشتری هایی که پارچه را برای دوخت لباس استفاده می کنند برای سفارش پارچه عمده اغلب به خود تولیدی و یا سایت فروشگاهی مراجعه می کنند. بالا رفتن حجم سفارشات مهمترین عاملی است که باعث شده تا قیمت ها ‌کم و زیاد شود که در این صورت شما می توانید با خرید محصول در حجم بالا ‌کمترین هزینه را بابت آن پرداخت کنید.

سفارشات عمده آن هم به صورت آنلاین باعث دسترسی آسان تر مصرف کنندگان به محصول شده است. پارچه هایی که برای سفارش انتخاب می شوند همیشه سطح کیفی بالا و قیمت مناسبی دارند بدین ترتیب توانسته اند به خوبی رضایت مصرف کننده را جلب و از طریق طریق سود خوبی را عاید او کنند.

پارچه های سه لایه چون در صنعت مصرف زیادی دارند سفارش آنها هم در حجم بالا صورت می گیرد و برای مشتری قیمت مناسبی داد و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما