بازار توزیع پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی

در بازار توزیع پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی این نوع کالاها از بهترین کارخانه های تولید کننده در وزن های مختلف و متراژ های گوناگون خریداری می‌شوند و توسط نمایندگی های فروش این کالا در شهرهای بزرگ به مشتریان عرضه می گردند. به دلیل کاربرد بالای این پارچه ها در صنایع متعدد قیمت خرید و فروش این محصولات در این بازار توزیع هم بسیار مناسب تر از دیگر مراکز می باشد و خریداران می ‌توانند خرید مقرون به صرفه بازار داشته باشد.

بازار توزیع پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی

مشخصات کامل پارچه اسپان باند

مشخصات کامل پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند که از محصولات بی بافت و از جنس پلی پروپلین است به با پارچه های لایه سوزنی و یکبار مصرف نیز معروف می باشد. این نوع کالاها که توسط تولیدکنندگان با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می گردند دارای کیفیت های متعدد و مشخصات خاص به خود می باشند که ما در این مقاله قصد داریم برخی از مشخصات پارچه اسپان باند را برای شما عنوان نماییم.

این نوع پارچه ها دارای تار و پودی از الیاف پرس شده هستند که وزن سبکی دارند و بدون بافت بودن آن ها موجب شهرت این کالاها گردیده است. از دیگر مشخصات این نوع کالا باید به خاصیت آنتی باکتریال بودن و دفع باکتری از روی این کالاها اشاره نمود، به همین دلیل هم برای لباس های آزمایشگاهی و بیمارستانی و یا لباس یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه های اسپان باند دارای نرمی و لطافت خاصی می باشند که خاصیت آب گریزی دارند و معمولاً توسط تولیدکنندگان به صورت چند لایه تولید می گردند. این پارچه ها با دارا بودن رنگ های متنوع می توانند برای تولید لباس های مختلف یکبار مصرف استفاده شوند.

همچنین باید بدانید که هزینه تمام شده برای تولید این کالاها بسیار کمتر از دیگر انواع مختلف پارچه می باشد و این نوع محصولات قابلیت بازیافت راحت ‌تری دارند و پس از دور ریختن به طبیعت باز می گردند.

بازار فروش پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی

بازار فروش  پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی در بازار فروش پارچه اسپان باند پوشاک صنعتی، قیمت فروش این نوع محصولات شهرت زیادی دارد و بیشتر افراد برای خرید عمده این نوع کالا ترجیح می‌دهند که به فروشنده پارچه فله در این بازار مراجعه نمایند، به این دلیل که این فروشنده در این مجموعه فروش ، محصولات خود را از برترین تولیدکنندگان خریداری می کند و با قیمتی ارزان به مشتریان عرضه می نماید.

به طور کلی باید بدانید که این نوع پارچه ها که جزء پرکاربردترین محصولات برای تولید کنندگان گان، زیراندازهای بهداشتی و یا لباس یکبار مصرف هستند در این بازار فروش به صورت عمده به مشتریان عرضه می گردند. البته باید بدانید تولید انبوه این نوع پارچه موجب صادرات پارچه اسپان باند به صورت کلی به کشورهای دیگر هم شده است.

7

  1. سلام خسته نباشید بااین نوع پارچه آشنایی دارم من خودم در زمان کرونا لباس بیمارستانی با این نوع پارچه دوختم
    خیلی خوش دوخت بود وآب از بیرون به داخل نفوذ نمیکرد
    پیشنهاد میکنم برای خرید این پارچه اقدام کنید
    این پارچه ها متری چقدره ؟؟

    • سلام دوست عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  2. سایتتون واقعا فوق العادست من یک بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  3. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را
    به دست خواهید آورد.

  4. سلام مجتبی نصرتی هستم پارچه اسپاند یال در پوشاک قیمت زیادی دارن واز جنس پروپیلن هستند وکیفیت خوبی دارند

    • سلام خانم احمدی عزیز
      لطفا فرم موجود درسایت را پر کنید تا مشاوران اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما