خرید عمده پارچه اسپان باند ضدآب

خرید عمده پارچه اسپان باند ضدآب، روشی عالی برای خرید آن است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال می کنند. آن ها با پرداخت کمترین هزینه ها می توانند میزان زیادی از این پارچه ارزشمند را خریداری نمایند و این موضوع از نظر اقتصادی صرفه بیشتری برای آن ها دارد.

خرید عمده  پارچه اسپان باند ضدآب

ویژگی های پارچه اسپان باند

ویژگی های پارچه اسپان باند شاید شما پارچه اسپان باند را با نام های دیگر آن بشناسید. مثلاً لایه سوزنی یا پارچه یکبار مصرف. این نوع از پارچه تفاوت های زیادی با پارچه های معمولی که تاکنون دیده اید دارد. مهمترین این نقطه تفاوت را باید در روش های تولید آن مشاهده کرد. برای تولید هر پارچه ای از فرایند بافت استفاده می شود و این در حالی بوده که پارچه اسپان تحت فشار و حرارت به دست می آید.

خوب است بدانید که جنس پارچه اسپان، پلی پروپیلن می باشد. این پارچه که انواع مختلفی دارد، کاربردهای گسترده ای در صنایع دارد. اما شما به عنوان یک خریدار پارچه اسپان باند، تا چه اندازه با ویژگی های آن آشنا هستید؟

ویژگی پارچه اسپان باند:

  • جنس این پارچه الیاف پرس بوده و فاقد تاروپود می باشد. این پارچه تراکم بسیار زیادی داشته و مقاومت آن بسیار زیاد است.
  • تنوع این پارچه بسیار زیاد است. گرماژ این پارچه از 8 گرم تا 380 گرم می باشد. همچنین این تنوع رنگبندی پارچه اسپان را هم شامل می شود.
  • این پارچه ها به صورت چند لایه تولید می شوند. نمونه های سه لایه، دو لایه و تک لایه از اسپان در بازار یافت می شود.
  • پارچه اسپان از آن دست پارچه هایی بوده که با هزینه نه چندان بالا تولید می شود و خوشبختانه امکان بازیافت آن هم وجود دارد.
  • پارچه اسپان از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و خاصی آنتی باکتریایی دارد.

مرجع پخش پارچه اسپان باند ضدآب

مرجع پخش  پارچه اسپان باند ضدآب در قسمت قبل برخی از ویژگی های پارچه اسپان بیان شد. باید به این موارد یک مورد را هم اضافه نماییم و آن واکنشی بوده که در برابر آب دارد. برخی از مدل های پارچه اسپان به صورت آب گریز تولید می شوند و مایعات نمی توانند به آن نفوذ پیدا کنند و این در حالی است که دیگر نمونه های این پارچه، آب دوست هستند و مایعات را به خوبی جذب می نمایند.

مرجع پخش پارچه اسپان باند ضدآب، با ارائه مدل های مختلف از این محصول توانسته جایگاه بسیار خوبی را در این حوزه از آن خود نماید. انواع پارچه رنگی اسپان در این مرجع پخش توزیع می گردد و خوشبختانه دسترسی به خرید آن هم بسیار آسان است. پارچه اسپان باندضدآب، محصولی پرکاربرد است که این مرجع از روش های اینترنتی برای توزیع آن استفاده خواهد کرد.

4

  1. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟
    در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم موجود درسایت را پر کنید تا مشاوران اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  2. سلام این پارچه های لایه سوزنی های مه از سایتتون خریدم کیفیت خوبی داره و ضد آب هم هست.

  3. سلام و خسته نباشید
    من پارچه عمده میخاستم برای تولید ماسک
    ایا شما پارچه مخصوص ماسک هم دارین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما