واحد فروش پارچه بیمارستانی شرکت پارچه بازار

واحد فروش پارچه بیمارستانی باید توانایی لازم برای مشاوره تخصصی با هدف جلب رضایت مشتری را داشته باشد. از این رو به عنوان فروشنده و فعال در زمینه عرضه انواع پارچه های بیمارستانی، آشنایی با ویژگی های تخصصی آنها اهمیت زیادی دارد. چرا برخی از مدل ها مانند پارچه تترون، فروش بالاتری نسبت به دیگر نمونه های تولیدی دارد؟ در بازار، شرکت های فعال و تولیدی ها چگونه می توانند تولیدات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار داده و میزان فروش سالیانه خود را افزایش دهند؟

واحد فروش پارچه بیمارستانی شرکت پارچه بازار

تولید کننده پارچه های بیمارستانی درجه یک

تولید کننده پارچه های بیمارستانی درجه یکتولید پارچه بیمارستانی درجه یک در کارخانه های صنعتی متعددی صورت می گیرد و همین امر موجبات تفاوت در کیفیت انواع مدل های عرضه شده در بازار را همراه دارد. به همین جهت انتخاب، سفارش و خرید این محصولات امر آسانی نیست و نیاز به بهر گیری از مشاوره واحدهای فروش خواهید داشت.

در فرآیند تولید، علاوه بر توجه به کیفیت پارچه، رنگ مورد استفاده نیز جزء فاکتورهای مهم است. علت این امر را می توان در تاثیر رنگ ها بر روحیه افراد و به ویژه بیماران جستجو نمود. به عنوان مثال همواره رنگ های روشن مانند صورتی و آبی را برای دوخت لباس بیمار انتخاب می کنند.

البته باید خاطر نشان کرد که بعد از اطمینان از کیفیت و مناسب بودن رنگ پارچه، فاکتور قیمت نیز به ویژه برای خریداران عمده و فعالین عرضه این محصولات جزء موارد مهم محسوب شده و همواره به دنبال مدل های تولیدی ارزان و مقرون به صرفه خواهند بود.

انواع مختلف پارچه های بیمارستانی

انواع مختلف پارچه های بیمارستانیهمانطور که می دانید پارچه های بیمارستانی برحسب جنس، درجه کیفی، رنگ و نوع کاربرد به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که هر کدام برای بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

در یک تقسیم بندی و بر اساس رنگ ها باید گفت که، پارچه های سبز رنگ مخصوص اتاق عمل، پارچه های صورتی و آبی برای لباس بیماران، پارچه های سورمه ای و سفید برای دوخت لباس کارکنان و پرستاران و انواع پارچه اسپان باند در تولید ماسک و کفش های یکبار مصرف به کار برده می شوند.

باید خاطر نشان کرد که مهمترین طبقه بندی انواع پارچه بیمارستانی بر اساس جنس و مواد اولیه تولیدی آنها صورت می گیرد که موارد زیر را شامل می شوند:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • انواع پارچه ترگال ساده و کجراه
  • پارچه های فلامت
  • پارچه ویسکوز
  • پارچه های اسبان باند

کیفیت و مقاومت برخی از مدل ها مانند پارچه های تترون و کجراه در برابر عوامل محیطی نقش مهمی در انتخاب و خرید آنها جهت دوخت انواع لباس به شمار می روند.

خریدار پارچه بیمارستانی در انواع مختلف

خریدار پارچه بیمارستانی در انواع مختلفیکی از پارچه های پرمصرف برای دوخت لباس های بیمارستانی، ترگال ساده و کجراه است که شرکت های خریدار همواره به دنبال مدل های باکیفیت و با تنوع رنگی مختلف آنها هستند.

پارچه های ترگال ساده اغلب با وزن استاندارد 240 گرم و با بیش از صد نوع رنگ تولید می شوند. از این نوع پارچه اغلب برای دوخت لباس های فرم مانند روپوش پرستاران و لباس های اتاق عمل استفاده می شود.

امروزه نسل جدیدی از پارچه های بیمارستانی ترگال با تکنولوژی نانو تولید شده اند که برای دوخت روپوش پرستاران و پزشکان بسیار مناسب است. عدم جذب رطوبت و تمیز شدن آسان از جمله ویژگی های این محصول جدید است.

مرکز خرید و فروش پارچه های بیمارستانی تترون

مرکز خرید و فروش پارچه های بیمارستانی تترونخرید پارچه بیمارستانی باید با رعایت اصول و استاندارهای خاصی صورت گیرد که تا به اینجا به برخی از مهمترین آنها مانند جنس، رنگ، کیفیت و ماندگاری اشاره کردیم. همانطور که می دانید در بازار خرید پارچه تترون بیمارستانی در بین فعالین بسیار مرسوم است.

این امر به علت مزیت های کیفی و کمی این نوع پارچه است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • سازگاری با عوامل محیطی به ویژه مواد شوینده
  • سبک بودن پارچه و احساس راحتی هنگام پوشیدن لباس
  • ثبات رنگ پارچه در دراز مدت
  • قیمت مقرون به صرفه

این نوع پارچه در عرض های مختلف و با گرماژهای 150 تا 175 تولید می شود که همین امر امکان دوخت انواع لباس با آن را فراهم می کند. البته توجه کنید که عرض 90 و 150 سانتی متری این پارچه بهترین گزینه برای استفاده در دوخت لباس های بیمارستانی هستند.

قیمت عمده پارچه های بیمارستانی با کیفیت

 قیمت عمده پارچه های بیمارستانی با کیفیتبدون شک پارچه بیمارستانی با کیفیت و درجه یک فاکتورهای مهمی دارد که مهمترین آن تمیز شدن آسان و مقاومت بالای آنها است چرا که همواره به دفعات کثیف شده و به بخش شستشو ارسال می شوند.

در یک طبقه بندی کلی انواع پارچه های بیمارستانی را باید به دو گروه یکبار مصرف و چند بار مصرف طبقه بندی نمود. مورد اول یعنی پارچه های اسبان باند که برای تولید ماسک و محافظ کفش به کار می روند باید استحکام مناسب را داشته باشند.

از سوی دیگر پارچه هایی که برای دوخت لباس، ملحفه، روتختی، پرده اتاق و … به کار گرفته می شوند باید قابلیت چندین بار شسته شدن در روز را داشته و مقاومت بالایی نسبت به آب ژاول داشته باشند.

تمامی این عوامل فاکتورهایی هستند که در تعیین قیمت عمده پارچه بیمارستانی تاثیر مستقیمی دارند و خریداران همواره آنها را در خریدهای خود مدنظر قرار می دهند.

بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی

 بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانیبازار فروش پارچه بیمارستانی اغلب محدود به شرکت های تولیدی و خریداران عمده و تولیدی های لباس بیمارستانی می شود. به این معنی که عرضه و فروش این مدل پارچه ها در بازارهای عمومی به علت عدم نیاز رونق چندانی ندارد.

تولیدی های نیز تنها در صورت عقد قرارداد با مراکز درمانی اقدام به تهیه و خرید پارچه بیمارستانی می کنند. بنابراین باید گفت که قیمت پارچه بیمارستانی همواره توسط شرکت های تولیدی و خریداران عمده یعنی مراکز درمانی و بیمارستان ها تعیین می شود.

در این راستا فروش پارچه تترون به عنوان نمونه ای پرمصرف همواره با حجم بالایی صورت می گیرد و خریداران باید نمونه های مورد نظر خود را به صورت سفارشی و مستقیم تهیه و خریداری نمایند.

تماس با واحد فروش پارچه بیمارستانی شرکت پارچه بازار

تماس با واحد فروش پارچه بیمارستانی شرکت پارچه بازار  واحد فروش پارچه بیمارستانی به صورت مستقیم، قیمت روز پارچه بیمارستانی و انواع تولیدات با برندهای مختلف را در اختیار خریداران قرار می دهند تا به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

امروزه قیمت پارچه تترون، اسپان باند، کجراه و فلامنت بیمارستانی از طریق این واحد و اغلب به صورت آنلاین و اینترنتی اعلام می شود. خریداران عمده می توانند بدون مراجعه به بازارهای فروش یا شرکت های تولیدی و با استفاده از شیوه های مدرن، اقدام به استعلام و خرید عمده نمایند.

مزیت هایی مانند قیمت ارزان، تنوع عرضه انواع پارچه بیمارستانی، حذف واسطه ها و انتخاب بهترین نوع پارچه تولیدی، خریداران را تشویق به سفارشات آنلاین و بهره گیری از خدمات مراکز و واحدهای فروش آنلاین نموده است.

4

  1. من برای همه هم وطنانم پیشنهاد میکنم که ازاین استفاده نمایندخیلی ها بی نظیراست

  2. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  3. سلام من از سایت شما خرید انجام دادم اما هنوز به دستم نرسیده لطفا پیگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما