مرکز فروش پارچه اسپان باند حریربافت امیر

پارچه اسپان باند حریربافت امیر یکی از برند های معروف این پارچه در کشور است که توسط این شرکت و در انواع مختلف آن از نظر ضخامت و رنگ با قیمت مناسب به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این پارچه خاص هستند می‌توانند از طریق این مرکز نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب بهترین پارچه را برای خود به دست آورند و ارتباط با این مرکز فروش پارچه نیاز خریداران از سراسر کشور می تواند تامین کند.

مرکز فروش  پارچه اسپان باند حریربافت امیر

معرفی انواع پارچه اسپان باند

معرفی انواع پارچه اسپان باند انواع مختلف پارچه اسپان باند وجود دارد که می‌توانند بر اساس نیاز بازار و مشتریان نمونه‌های مختلفی داشته باشند؛ این پارچه معمولاً در انواع خود رنگ وجود دارد که از رنگ های آن می توان به آبی یخی، بنفش، سبز بیمارستانی، زرد، سفید بهداشتی، قرمز، مشکی، نارنجی و ده ها مدل دیگر اشاره کرده که از آنها برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به انواع لباس های بیمارستانی اشاره کرد.

علاوه بر تنوع رنگ در این محصول ما شاهد تنوع عرض و ضخامت زیادی در این ارتباط هستیم همچنین تراکم قرار گرفتن الیاف بدون بافت پارچه روی هم می‌تواند به شاخص مهمی برای بررسی کیفیت این پارچه باشد.

این پارچه در نمونه های مختلف آن می تواند دارای قابلیت کششی باشد زیرا جنس آن در همه نمونه‌ها از نوع پلی‌پروپیلن است و همه آنها نیز به آب نشت نا پذیر هستند و می‌توانند ماندگاری بالایی نیز داشته باشند.

انواع مختلف این محصول می تواند در تهیه ماسک های بهداشتی و لباس های بیمارستانی یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این پارچه مخصوص در گرماژ های متفاوت ارائه می‌شود و یکی از معیارهای دسته بندی آن وزن پارچه در هر متر مربع هستند.

تولید پارچه اسپان باند حریربافت امیر

تولید پارچه اسپان باند حریربافت امیر شرکت حریر بافت امیر اقدام به ارائه انواع مختلف پارچه اسپان باند در داخل کشور کرده است و تولید انواع آن از جمله پارچه اسپان سوزنی و نمونه‌های دیگر آن را در رنگ های مختلف انجام می دهد تا جایی که صادرات پارچه می تواند سودآوری مناسبی را برای صادرکنندگان این محصول به همراه داشته باشد.

خریداران می توانند از طریق دسترسی مناسب به این پارچه از قیمت روز آن نیز داشته باشند و تولید پارچه توسط این شرکت در داخل کشور هزینه پایینی دارد چون مواد اولیه در داخل کشور فراوان است بنابراین شرکت نیاز بازار را به این محصول با قیمتی ارزان و در اسرع وقت تامین می نماید و به این ترتیب در زمانی کوتاه دسترسی آنها را به این محصول امکان پذیر می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما