مرکز خرید پارچه‌ اسپان باند چندلایه

پارچه‌ اسپان باند چندلایه برای تهیه انواع ماسک های پزشکی و پرستاری و همچنین لباس های مخصوص بیمارستان ها در بهترین کیفیت ها طراحی و تولید می‌ شوند و این محصولات در واقع از قیمت‌های خرید متنوعی برخوردار می باشند. مرکز خرید پارچه اسپان باند چند لایه برای پذیرش سفارشات مختلف این نوع کالاها آمادگی لازم را دارد و در واقع بر اساس بهترین شرایط این محصولات را در اختیار خریداران واقعی قرار می‌دهد.

مرکز خرید پارچه‌ اسپان باند چندلایه

بارزترین ویژگی پارچه اسپان باند

بارزترین ویژگی پارچه اسپان باند پارچه اسپان ضخیم و نازک به عنوان یکی از ایده آل ترین پارچه های با خاصیت آنتی باکتریال برای تهیه لباس ها و منسوجات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این کالاها از ویژگی‌ ها و مشخصات بسیار زیادی برخوردار هستند که آنها را برای استفاده در این مکان ها و فضاها مناسب ساخته است.

از مهم ترین ویژگی‌های پارچه اسپان باند می‌ توان به خاصیت آنتی باکتریالی این نوع کالا ها توجه کرد که در واقع برای استفاده در محیط‌های بیمارستانی بسیار مناسب هستند و به کمک آنها از شیوع بیماری‌های ویروسی در این محیط ها جلوگیری می شود. از دیگر ویژگی‌های بارز پارچه های اسپان باند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع محصولات در نمونه پارچه های بی بافت قرار می‌ گیرند و قیمت تمام شده آنها بسیار مناسبتر از دیگر پارچه ها می باشد.
  • پارچه های اسپان باند قابلیت جذب سریع آب را به خود اختصاص می دهند و در واقع دارای شاخصه آب دوست بودن هستند.
  • پارچه‌ های اسپان باند از خاصیت آنتی یو وی برخوردار می باشند و در برابر اشعه خورشید مقاومت لازم را از آن خود می نمایند.
  • پارچه های اسپان باند در گرماژ ها و ضخامت های متنوع قابل تولید می باشند که در واقع در لایه های متنوع آنها از فیلتر های مخصوص استفاده می‌شود که می‌ توانند برای تهیه انواع ماسک های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرند.

تولیدکننده پارچه‌ اسپان باند چندلایه

تولیدکننده پارچه‌ اسپان باند چندلایه واحد های تولید کننده پارچه اسپان باند چند لایه از ترکیبات و پلیمر های شیمیایی و مصنوعی برای تهیه این محصولات استفاده می نمایند و در واقع مواد اولیه مورد استفاده در خط تولید این واحدها همان پلیمرهای پلی پروپلین هستند که از ویژگی‌ها و مشخصات بارزی برخوردار می باشند و در واقع به عنوان بهترین نوع پارچه برای استفاده در محیط های آلوده بیمارستانی مورد توجه قرار می‌گیرند.

سفارش پارچه صادراتی اسپان باند برای ارسال این کالا ها به کشور های مختلف در حجم های زیادی انجام می‌پذیرد و واحدهای تولیدکننده از فروش صادراتی این کالا استقبال بسیار زیادی می نمایند و از این طریق می‌تواند به افزایش فروش تولیدات خود برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما