مرکز خرید پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی

اسپان باند از جمله منسوجات صنعتی است که در آن تار و پود دیده نمی شود و تحت عنوان پارچه بی بافت نیز در بین مردم شناخته می شود؛این پارچه دارای پایه شیمیایی از پلی پروپیلن است و می تواند کاربردهای زیادی در کشاورزی نیز داشته باشد که یکی از آنها پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی است که در مرکز خرید این محصول به مشتریان ارائه می شود و آنها می توانند از طریق این مرکز نیاز خود را به بهترین آن تامین کنند.

مرکز خرید پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی

کاربرد پارچه اسپان باند در مصارف کشاورزی

کاربرد پارچه اسپان باند در مصارف کشاورزی پارچه اسپان باند کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و یکی از این کاربردها استفاده از آن در صنعت کشاورزی است و به همین جهت می توان مصارف کشاورزی متعددی را برای آن انتظار داشت؛ این محصول می تواند نقش عایق را داشته باشد و مانند روکش برای ممانعت از انجماد بذرها و جوانه های تازه بیرون آمده از خاک مورد استفاده قرار بگیرد .

این محصول می تواند نقش محافظ را داشته باشد و در گلخانه‌ها به عنوان روکش گرم کننده می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این پارچه می تواند از گیاهان در مقابل باران شدید و سرما محافظت کند همچنین استفاده از آن به عنوان روکش گلدان و در جهت ممانعت از آفتاب سوختگی آن بسیار متداول است و به این ترتیب به عنوان یک پوشش ارزان قیمت برای صنعت کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه می تواند جایگزین پلاستیک باشد که قادر به تنفس نیست همچنین نسبت به اشعه آفتاب نیز هیچ عکس العملی نشان نخواهد داد ولی اسپان باند تنفس پذیری بالایی دارد و از مقاومت خوبی در مقابل نور خورشید برخوردار است و برخلاف پلاستیک مانع از ایجاد عرق بر روی آن می شود و در نهایت اینکه همچون پلاستیک باعث ایجاد سر و صدا نمی گردد.

تولید کننده پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی

تولید کننده پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی پارچه اسپان باند نوار بذر کشاورزی یکی از پارچه هایی است که در کشاورزی می تواند کاربرد و فوق العاده بالایی داشته باشد و این پارچه توسط تولیدکننده آن با نرخ ارزان ارائه می گردد و خریداران می توانند از طریق آن نیاز خود را به بهترین پارچه با نرخ مناسب تامین کنند و آن را به دست آورند.

خریداران عمده و صادرکنندگان این پارچه می توانند با ارتباط مستقیم با فروشنده و تولید کننده نسبت به خرید پارچه اسپان باند اصل برای خود اقدام کنند و آن را در اسرع وقت به دست آورند؛ ارتباط با این تولید کننده می تواند سریع انجام شود و این سایت می تواند در این زمینه کمک های زیادی به خریداران ارائه کند.

1

  1. سلام چه باحال اصلا همچین کاربرد این نوع پارچه رو نمی‌دونستم ممنون که در همچین سایتی مشغول بکار هستین واقعا کار جالب و همچنین محصول خاصیه خدا قوت
    همیشه موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما