مرکز توزیع پارچه اسپان باند پاکت نامه

اسپان باند نوعی از پارچه بدون تار و پود می باشد که به دلیل استفاده در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد می باشد، این نوع پارچه اغلب به دلیل قیمت مناسب وارزان به عنوان پارچه یکبار مصرف نیز از آن استفاده می گردد، که مراجع پخش، پارچه اسپان باند پاکت نامه را با کیفیت حداکثری، برای رفع نیاز بازار عرضه می کنند.

مرکز توزیع  پارچه اسپان باند پاکت نامه

کاربردهای اسپان باند در چادرهای صنعتی

کاربردهای اسپان باند در چادرهای صنعتی همان طور که می دانید پارچه اسپان باند با توجه به کارکرد و کاربردهای که از آن استفاده می شود، و به دلیل قیمت ارزان، همواره مورد توجه بسیاری از صنایع بوده است، از سوی دیگر تولید راحت و کم هزینه آن نیز ، باعث دید مثبت تولید کنندگان به این نوع پارچه می باشد. پارچه اسپان باند به صورت انواع مختلف تولید و عرضه می گردند، که در ادامه به چند مورد از آن پرداخته می شود:

اسپان باند ضخیم: این نوع اسپان باند با توجه به کاربردهای آن، که اغلب در صنایع کشاورزی، روکش خودرو، بسته بندی مواد غذایی، روکشهای لباسهای مجلسی از جمله کت وشلوار استفاده می گردد، اما عمده استفاده از این نوع اسپان باند تولید انواع چادرهای صنعتی می باشد که به صورت ضخامت بالا تولید می شوند تا آن کارایی لازم را داشته باشند.

اسپان باند چند لایه: همان طور که می دانید اسپان باندها منسوجات بدون بافت می باشند که اغلب از جنس پلی استری می باشد، در برخی از موارد استفاده این نوع پارچه، تولید کننده، آن را به صورت های چند لایه وارد بازار می کنند، که بیشتر برای مصارف پزشکی کاربرد دارد، ازجمله تولید لباسهای یکبار مصرف پزشکی، ماسکهای جراحی چند لایه، لایه مورد نظر برای استفاده در خیاطی به عنوان آستر لباس و استفاده از آن در بعضی قسمت های زیرین پوشاک همچون یقه و سر آستین ها به کار برده می شود.

پارچه اسپان باندطرح دار نازک: این نوع پارچه ساده، بیشتر به صورت یکبار مصرف، استفاده می شود، از جمله دستمال های یکبار مصرف، لباسهای یکبار مصرف رادیولوژی و مراکز درمانی که اغلب بعد از چند دقیقه نیاز به تعویض آنها وجود دارد، کیسه های بسته بندی یکبار مصرف کادویی نیز از جمله موارد استفاده از اسپان باند نازک یا همان پارچه حریر بافت اسپان باندی می باشد.

فروش پارچه اسپان باند پاکت نامه

فروش  پارچه اسپان باند پاکت نامه این مرکز یکی مراکز فروش پارچه اسپان باند در انواع مختلف رنگ ها چون پارچه اسپان باند آبی، صورتی، سفید، و تمام طیف رنگی مورد نظر، می باشد که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین و با کیفیت ترین پارچه اسپان باند و قیمت خرید پارچه مقرون به صرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید. ما همواره در تلاشیم با تولید بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها از نظر جنس، بادوام بودن و صد البته قیمت مناسب و ارزان، دین خود را در حمایت از مشتری ادا نماییم.

1

  1. سلام و خسته نباشید
    مرسی از مطالب مفید و آموزنده تون
    امیدوارم کیفیت محصولاتتون هم عالی باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما