مرجع فروش پارچه اسپان باند رولی

پارچه اسپان باند رولی در رنگ هایی چون صورتی، آبی و سفید تولید شده و توسط مرجع فروش به مشتریان عرضه می شود. شاید نام اسپان باند برای بسیاری افراد نا آشنا باشد در صورتی که ممکن است در طی روز با این دسته از منسوجات سر و کار بسیاری داشته باشند. مثلا کیسه های چای کیسه ای از این پارچه تولید می شود و نه تنها در این حوزه بلکه در بسیاری از صنایع مانند صنعت تولید لوازم خانگی می توان شاهد استفاده از این گروه از پارچه ها بود.

مرجع فروش پارچه اسپان باند رولی

کاربرد پارچه اسپان باند درکیسه ی جارو برقی

کاربرد پارچه اسپان باند درکیسه ی جارو برقی اسپان باند نام گروهی از پارچه هایی است که در بافت آنها از هیچ تار و پودی استفاده نمی شود. برای متصور شدن این نوع پارچه می توان آن را به نمد و موکت تشبیه نمود که فاقد هر گونه تار و پودی هستند. اسپان باند ها نیز دارای این ویژگی می باشند.

این پارچه ها به نام های دیگری چون بی بافت، سوزنی و نبافت نیز شهرت دارند. امروزه به طور گسترده از این منسوجات در بسیاری از صنایع اعم از صنعت تولید مواد غذایی و صنعت تولید لوازم خانگی استفاده می شود. از جمله می توان به فرایند تولید جارو برقی اشاره نمود.

هر جارو برقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که کیسه یکی از بخش های تشکیل دهنده آن می باشد. وظیفه کیسه جای دادن آشغال ها و گرد و غبار های جمع آوری شده از سطح زمین می باشد. در این جا لازم به توضیح است که اسپان باند ها از یک تا چهار لایه تشکیل می شوند که نوع چهار لایه آن امروزه به طور وسیع در تولید ماسک های بهداشتی به کار گرفته می شوند.

از آن جا که کیسه جارو برقی نیز باید قدرت جای دهی و نگهداری آشغال های جمع آوری شده را داشته باشد از این رو در تولید آن لازم است از پارچه های مقاوم اسپان باند استفاده شود. به طور قطع هر چه تعداد لایه ها بیشتر بوده و کیفیت تولید آن بهتر باشد، نرخ پارچه اسپان باند نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

بازار پخش پارچه اسپان باند رولی

بازار پخش  پارچه اسپان باند رولی بازار پخش پارچه اسپان باند رولی مرکزی جهت خرید این پارچه در مقدار لازم می باشد. فروشنده پارچه جدید اسپان باند بر اساس نیاز بازار و طبق سفارش مشتریان اقدام به آماده سازی این کالا می نماید. بر این اساس بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی، بهداشتی و مواد غذایی می توانند از این مرکز پخش جهت تهیه اسپان باند رولی در حجم مورد نیاز اقدام نموده و آن را به صورت کلی و با قیمت مناسب تر از بازار خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما