مرجع خرید پارچه اسپان باند ضد آب

به پارچه هایی که بافته نمی شوند و منعطف بوده و شامل یک یا چند لایه فیبر هستند و طی فرایندی شیمیایی، مکانیکی و حرارتی تولید می شوند و به گونه ای می باشند که آب از آن نفوذ نمی کند پارچه اسپان باند ضد آب می گویند. مرجع خرید این پارچه ها و منسوجات در فروشگاه مرکزی بوده و شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمای شما در این امر باشند.

مرجع خرید  پارچه اسپان باند ضد آب

جنس پارچه اسپان چیست

جنس پارچه اسپان چیست پارچه اسپان باند از سری پارچه هایی است که با پارچه های معمولی بسیار متفاوت است زیرا این پارچه ها از تار و پود به وجود نمی آیند و بافت منسجم داشته و با الیاف پرس تولید می شوند. این پارچه ها در انواع مختلف و در وزن ها و ضخامت گوناگون در بازار مشاهده می شود. همه ما هم به نوعی با این پارچه ها سروکار داریم به ویژه در روزهای کنونی که همه با ویروس کرونا دست به گریبانیم و همه ما برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس از انواع ماسک استفاده می کنیم.

این ماسک ها از پارچه اسپان باند به دست می آیند. همچنین انواع لباس های بیمارستانی از این پارچه تهیه می شوند و برای بیمارانی که نباید خیس شوند یا عرق کنند مناسب است. پارچه مرغوب اسپان باند دوام و مقاومت بالایی دارد و نیز در رنگ های متنوع تولید می شوند. دارا بودن این ویژگی ها آن را در میان انواع دیگر منحصر به فرد کرده است.

تولید این پارچه نیز به این ترتیب انجام می گیرد که مواد اولیه پلی پرولین در دستگاهی به نام اکسترودر ذوب می شوند و سپس وارد دستگاهی دیگر که شبیه سوزن می باشد می شود مواد ذوب شده را به صورت الیاف از دستگاه خارج می کنند و به رشته های فیلامنت تبدیل می کنند که پس از خنک شدن به قسمت دیگری منتقل شده و سرانجام به صورت لایه های پارچه اسپان باند در می آورند.

مرکز پخش پارچه اسپان باند ضد آب

مرکز پخش پارچه اسپان باند ضد آب در فروشگاه مرکزی انواع پارچه اسپان باند ضد آب و نیز پارچه اسپان باند ساده به مشتریان عزیز، ارائه می شود. همکاران ما بعد از اینکه این محصول باکیفیت و پرکاربرد را به صورت بی واسطه و با قیمت ارزان تر از تولیدکننده دریافت کردند در اقصی نقاط کشور پخش می کنند تا آنهایی که به آن نیاز دارند و حوزه کاری آنها به این پارچه مربوط می باشد بتوانند به آسانی به آن دسترسی پیدا کنند.

شما نیز می توانید به صورت حضوری به مرکز پخش مراجعه کرده و این محصول با کیفیت عالی را در حجم عمده و قیمت مناسب دریافت کنید. همچنین برای افرادی که با کمبود وقت و یا دوری راه مواجه اند فروشگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا بتوانند به سهولت به آن مراجعه کرده و به سفارش آنلاین آن بپردازند تا در اسرع وقت در آدرس تعیین شده، از همکاران ما دریافت کنند.

11

  1. با سلام
    پارچه های اسپان باند که نوشت است در فروشگاه مرکزی است این فروشگاه کجاست ممنون

    • سلام خدمت شما
      لطفا برای اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند.

  2. عالی چقدر پارچه مناسب و خوبی هستش .استفاده های زیادی میتوان از این پارچه ها کرد و چه بهتر از سایت های معتبری مثل همین سایت تهیه کرد.ضد اب بودن باید کامل باشد و ثابت شده.

  3. سلام برای کسانی که آشنای زیادی با پارچه اسپان باند ندارند مختصر ومفید وخلاصه درسه خط بگم که پارچه اسپان باندکه ضدآب وضد حرارت. هم هستن به پارچه هایی که بافته نمی شوند و منعطف بوده و شامل یک یا چند لایه فیبر هستند و طی فرایندی شیمیایی، مکانیکی و حرارتی تولید می شوند و به گونه ای می باشند که آب از آن نفوذ نمی کند پارچه اسپان باند ضد آب می گویند.بادوام ومرغوب هستن واز تنوع رنگ برخوردارند ودر فروشگاه مرکزی به صورت عمده وبه مقدار مصرف خود میتوانید خریداری کنید البته از سایت مجموعه نساجی ندا هم میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید

    • سلام
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه داشته باشید و برای کسب اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید .

  4. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  5. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  6. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم. موفق باشید

  7. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

  8. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما