لیست شرکت های صادراتی پارچه بیمارستانی

شرکت صادراتی پارچه بیمارستانی از طریق ارتباط با شرکت های تولید کننده به عنوان واسطه ای برای معرفی و فروش پارچه های تولید شده توسط این شرکت ها به بازار های خارجی به شمار می رود. پارچه های بیمارستانی شامل منسوجاتی از الیاف مختلف طبیعی یا مصنوعی می باشند که هر کدام کیفیت و قیمت
خاصی دارند. به عنوان نمونه تترون یکی از محبوب
ترین انواع پارچه است که ویژگی های خاص آن سبب فروش بالای آن شده است. نوعی از الیاف مصنوعی نیز برای تولید پارچه و لباس
بیمارستانی به کار می روند که به اسپان باند یا پارچه بدون بافت نامیده می شوند. گستره این تولیدات و شرکت های تولید کننده آن زیاد است و
ایران یکی از تولید کنندگان و پیشتازان عرصه پارچه و منسوجات مختلف در ناحیه خاور میانه و دیگر نقاط جهان می باشد. 

لیست شرکت های صادراتی پارچه بیمارستانی

شرکت صادراتی پارچه بیمارستانی درجه یک

شرکت صادراتی پارچه بیمارستانی درجه یک

یکی از انواع پارچه ها و منسوجاتی که به عنوان پارچه بیمارستانی و عمدتا برای تهیه لباس کادر درمانی و همچنین بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، تترون است. پارچه تترون
از الیاف پل استر ویسکوز در گرماژ های متنوع بین 150 تا 190 تولید می شود.
تترون در انواع ساده و سفید و طرح دار رنگی تولید می شود و در عدل بندی ها و طاقه بندی های مختلف روانه بازار های فروش می شود. 
در حال حاضر
کار تولید پارچه تترون در 150 رنگ متنوع است که در کاتالوگ تولید کنندگان قابل
مشاهده است.

شرکت های صادراتی که در امر صادرات پارچه بیمارستانی درجه یک فعالیت دارند، از طریق شرکت در نمایشگاه های بین المللی این محصول را به دیگر کشور های جهان معرفی کرده و زمینه افزایش فروش آن را در بازار های خارجی فراهم می نمایند. 
این شرکت ها ممکن است در سطح منطقه ای مثلا منطقه خاور میانه یا در سطح گسترده تر فعالیت داشته باشند.

تولید کننده پارچه بیمارستانی در ایران

تولید کننده پارچه بیمارستانی در ایرانایران یکی از تولید کنندگان برتر از جهت تولید انواع پارچه اعم از پارچه های بیمارستانی می باشد. این منسوجات به دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شوند که در مکان و بخش مورد نظر در یک مرکز درمانی به کار گرفته می شوند. 

تولید کنندگان این پارچه در کشور در نقاط و استان های مختلف آن مشغول به فعالیت می باشند که دو استان یزد و اصفهان از تولید کنندگان اصلی آن به شمار می روند. 

تولید پارچه بیمارستانی توسط این فعالین صنعتی مطابق با نیاز و میزان عرضه و تقاضای بازار صورت می گیرد. بر این اساس در صورتی که تقاضا برای این کالا افزایش یابد، فعالیت این تولید کنندگان نیز افزایش می یابد تا بتواند پاسخگوی نیاز روز بازار باشد.

انواع مختلف پارچه بیمارستانی تولید شده در کشور

انواع مختلف پارچه بیمارستانی تولید شده در کشورپارچه بیمارستانی در کارخانجات نساجی و بافندگی به کمک ماشین آلات و دستگاه های بافندگی پیشرفته و تمام اتوماتیک تولید می شوند. این پارچه ها دسته ای به شکل اسپان باند یا سوزنی هستند که فاقد هر گونه بافت یا تار و پود می باشند و عمدتا برای تهیه لباس های یک بار مصرف به کار می روند. 
انواع دیگر پارچه ها نیز که برای تهیه ملحفه و لباس پزشکان و پرستاران به کار می رود، از پارچه های مرغوب و با کیفیت تهیه می شود که با چندین بار شستشو ظاهر آنها تغییر نکند.
پارچه های تولید شده در کشور بر اساس نیاز تولید می شود و با برند های خاصی که هر کدام قیمت به خصوصی دارند در بازار به فروش می رسند. این پارچه ها پس از خرید به مراکز دوخت جهت تهیه انواع لباس کادر بیمارستان ارسال می شوند.

خریداران داخلی و خارجی پارچه های بیمارستانی از ایران

خریداران داخلی و خارجی پارچه های بیمارستانی از ایرانخرید پارچه بیمارستانی توسط خریداران داخلی و خارجی صورت می گیرد که هر کدام نیاز های متفاوتی دارند و قیمت فروش پارچه بیمارستانی به هر یک از این گروه ها متفاوت است.
در مورد خریداران خارجی قیمت ثابتی از طرق پیش فاکتور پیشنهاد می شود که کشور خریدار پس از مشاهده و تایید قیمت به سفارش پارچه در میزان مورد نیاز اقدام می کند.
به طور مسلم خریداران خارجی این کالا را به شکل عدلی و طاقه ای خریداری می کنند و قیمت پارچه بیمارستانی در این شکل، قیمت عمده فروشی و صادراتی است.
خریداران داخلی نیاز های متفاوتی از این اجناس دارند و وسعت کار و میزان فروش در این حالت کاملا متفاوت بوده و قیمت روز پارچه بیمارستانی را عوامل متعددی تعیین می کنند.

دریافت قیمت روز پارچه های بیمارستانی در ایران

دریافت قیمت روز پارچه های بیمارستانی در ایرانانواع پارچه در آخرین مرحله تولید بسته بندی شده و به صورت طاقه ای و عدلی به فروش می رسد. منظور از طاقه و عدل نوع بسته بندی است که واحد عدل بزرگ تر از واحد طاقه بوده و متراژ بیشتری از پارچه را در بر می گیرد. 
بنابراین قیمت روز پارچه تابعی از پارامتر هایی همچون متراژ، جنس پارچه، کیفیت تولید و همچنین کارخانه سازنده دارد. 
این موارد برای انواع پارچه بیمارستانی نیز صدق می کند و قیمت روز این پارچه ها به موارد ذکر شده بستگی دارد. هر چه متراژ پارچه خریداری شده بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. 
مراجعه به مراکز فروش معتبر در نقاط مختلف ایران راهی برای دریافت اطلاعات متنوع از جمله قیمت روز این منسوجات می باشد.

فروش عمده انواع پارچه بیمارستانی اسپان باند

فروش عمده انواع پارچه بیمارستانی اسپان بانداسپان باند نامی است که بر گروهی از پارچه ها اطلاق می شود که فاقد تار و پود به شکل دیگر پارچه ها می باشند و اصطلاحا به آنها پارچه های بدون بافت نیز گفته می شود. 
ویژگی های مختلفی که این پارچه ها دارند، آنها را گزینه مناسبی برای دوخت لباس بیمارستانی یکبار مصرف نموده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • سبک و راحت
  • دوخت آسان
  • تنوع رنگی 
  • قیمت مناسب و ارزان

فروش عمده پارچه بیمارستانی اسپان باند در مراکز فروش مختلف که به عمده فروشی این تولیدات می پردازند صورت می گیرد. در این موارد بر حسب نیاز باید به خرید این اقلام اقدام نمود.

توزیع انواع مختلف پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت مناسب

توزیع انواع مختلف پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت مناسب

یکی از انواع پارچه هایی که در عین سادگی، ظرافت
و لطافت خاصی نیز دارد، تترون
است. نام تترون آشناترین نام در صنعت تولید پارچه بوده و یکی از پر مصرف ترین انواع تولیدات این عرصه تاکنون به شمار می رود. 

خرید پارچه بیمارستانی تترون پس از توزیع و پخش آن در سراسر کشور از پارچه فروشی های مختلف سطح شهر امکان پذیر است. 

فروش پارچه بیمارستانی تترون در انواع رنگی، ویسکوز کش، کجراه، ترگال، تترون چاپ دار و تترون کشی صورت می گیرد. شبکه توزیع تمامی انواع مختلف تترون بیمارستانی را با برنامه ریزی صحیح در بین فروشگاه های مختلف توزیع می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما