قیمت فروش پارچه اسپان باند حریر بافت

قیمت فروش پارچه اسپان باند حریر بافت به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع بافت، شرکت تولید کننده این محصول، کیفیت و جنس پارچه و از مهمترین دلایل نحوه خرید بی واسطه این محصول می باشد. یکی از بهترین روش های کسب قیمت می تواند از طریق اینترنت باشد که خریداران با مراجعه به اینترنت به تمام خصوصیات این پارچه مطلع شوند.

قیمت فروش پارچه اسپان باند حریر بافت

پارچه اسپان باند مناسب برای تولید ماسک پزشکی

پارچه اسپان باند مناسب برای تولید ماسک پزشکی

در صنعت تولید پارچه یکی از تولیداتی که بسیار تخصصی می باشد و از اهمیت فوق العاده برخوردار است پارچه های مخصوص تجهیزات پزشکی می باشد این محصول باید دارای ویژگی های خاص و منحصر بفرد باشد و همچنین کادر درمان با پوشیدن این محصول احساس ناراحتی نداشته باشند.

اگر محصولات اسپان باند و مخصوصا از ماسک های تولید شده از این پارچه ها استفاده کرده باشید متوجه می شوید که هیچ دوخت و بافتی در این پارچه ها وجود ندارد بلکه برای بافت این پارچه ها از تکنولوژی پرس استفاده می شود. پرس کردن پارچه ها این خاصیت را به پارچه داده است که بدون پرز باشد.

پرز نداشتن پارچه ها از این لحاظ دارای اهمیت است که ماسک ها مستقیم بر روی صورت قرار می گیرند و در صورت داشتن پرز در هنگام تنفس افراد دچار مشکل می شوند. و همچنین از خصوصیات بارز این پارچه آنتی باکتریال بودن آن است که این در صنعت پزشکی بسیار با اهمیت است .

یکی دیگر از خصوصیات این پارچه جذب نکردن آب و رطوبت است این پارچه ها به سختی خیس می شوند هنگامی که افراد شروع به نفس کشیدن می کنند رطوبت و خیسی را به صورت خیلی ریز درون ماسک ها خواهید دید. و در برخی از موارد نیز آب و رطوبت را به سرعت جذب می کنند.

صادرکننده پارچه اسپان باند حریر بافت

صادرکننده پارچه اسپان باند حریر بافت

انجام صادرات پارچه اسپان باند حریر بافت از طریق مراکز معتبر و مطمئن انجام می گیرد. یکی از راه های مطمئن و قابل اعتماد در این راه، صادرات از طریق اینترنت می باشد. صادر کنندگان پارچه سالها است که در این زمینه به فعالیت می پردازد و از طریق اینترنت به معرفی کامل محصولات خود در سطح کشور و جهان مشغول است

مرجع خرید پارچه از تمام کشورها می توانند با مراجعه به اینترنت به تمام اطلاعات مربوط به این محصول، مطلع شوند. و با آگاهی کامل از کیفیت و مقایسه ی انواع مختلف محصولات اقدام به خرید نمایند. خرید بی واسطه پارچه ملحفه ای از طریق اینترنت یکی از معاملات رضایت بخش برای هر دو طرف معامله است که دست دلالان را از معاملات کوتاه می نماید و موجب ثبات قیمت می شود.

خریداران می توانند از طریق اینترنت از هر کجای جهان نسبت به سفارش محصول مبادرت ورزند و صادرکنندگان قادر هستند در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن به لوکیشن مورد نظر خریدار جنس را به صورت بسته های پستی به شخص خریدار تحویل دهند

1

  1. سلام اینوع پارچه حریر بافت دارای کیفیت خوبی هستش که با این کیفیت در صادراتم میتونیم رتبه خوبی داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما