قیمت خرید پارچه اسپان باند حریربافت امیر

پارچه اسپان باند حریربافت امیر یکی از بهترین و عالی ترین نمونه های تولید شده در کشور ایران می باشد که امروزه به صورت ویژه و استثنایی توسط بهترین فروشندگان در بازار های داخلی به فروش می رسد. فروش پارچه ممتاز به صورت ویژه دارای مزیت های فراوانی است که همین مزیت ها باعث شده تا مشتریان جذب خرید این محصول شوند. در فروش ویژه قیمت خرید پارچه اسپان باند حریربافت امیر با وجود کیفیت عالی به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

قیمت خرید پارچه اسپان باند حریربافت امیر

تاریخچه ی پارچه اسپان باند

تاریخچه ی پارچه اسپان باند

البسه بیمارستانی تنها مختص بیماران بستری در بخش ها نبوده و کارکنان این مراکز نیز ملزم به استفاده از لباس بیمارستانی خاص خود هستند. جنس لباس بیماران با توجه به بودجه بیمارستان مختلف است. البسه بیمارستانی از پارچه اسپان باند ارزان، سبک، راحت و خنک تهیه می شود که بدن نما نیست. کادر درمانی بیمارستان ها از لباسی با پارچه مرغوب تر استفاده می کنند. این پوشش لباس کار نام دارد که متناسب با نوع فعالیت و جایگاه اشخاص متغیر است.

لباس هایی که به طور خلاصه گفته شد،لباس چندبار مصرف هستند. نوع دیگری از لباس های بیمارستانی نیز وجود دارند که تنها یکبار مصرف می شوند. این لباس به علت مسائل بهداشتی بایستی پس از استفاده، معدوم شود. البسه اتاق عمل بیماران و کادر درمان، لباس هایی که در بخش های عفونی و واگیر دار استفاده می شود، البسه ای که در برخی محیط های آزمایشگاهی به کار می روند، از جمله این البسه هستند.

پارچه اسپان باند، پارچه ای با الیاف مصنوعی است. این پارچه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که یکی از کاربرد های آن، تولید لباس یکبار مصرف پزشکی است. اسپان باند، تار و پود ندارد و الیاف پلی پروپیلن تحت حرارت و فشار کنار هم قرار گرفته اند. از مزایای این لباس، قابلیت تنفس آن است که هوا در آن جریان دارد اما عوامل بیماری زا همچون ویروس ها نمی توانند از الیاف این پارچه عبور کنند.

صادرکنندگان پارچه اسپان باند جذب آب

صادرکنندگان  پارچه اسپان باند جذب آب

فروش پارچه اسپان باند در داروخانه ها، فروشگاه های کالای طب و فروشگاه های محصولات بهداشتی، درمانی اینترنتی انجام می شود. قیمت این لباس با توجه به نوع پارچه اسپان باند، گرماژ آن و مدل لباس و میزان سفارش متفاوت است‌.

صادرکنندگان پارچه اسپان باند جذب آب و دیگر مراکز درمانی برای خرید پارچه یکبار مصرف اسپان‌ باند می توانند به این مرکز اینترنتی معتبر مراجعه کنند. انواع لباس های اسپان باند، ماسک و لباس کاورال برای استفاده در بخش های تنفسی، عفونی با بهترین کیفیت و قیمت برای استفاده کادر درمانی در این فروشگاه عرضه شده است.

1

  1. سلام. من بلاخره سفارش دادم به دستم رسید و از پارچه اسپان باند حریر بافت تون خیلی رضی هستم جنسش خوبه و برای تولید ماسک توی کارگاه ما خیلی خوب و به صرفه بود. ممنونیم ازتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما