عرضه بی واسطه پارچه اسپان باند محصولات پزشکی

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز عرضه بی واسطه پارچه اسپان باند محصولات پزشکی می باشد که از دیرباز در حوزه تولید و عرضه مستقیم این محصول به مشتریان خود فعالیت داشته و توانسته است بهترین و با کیفیت ترین پارچه های مذکور را همراه با قیمتی مناسب و بسته بندی های کاملاً بهداشتی و شکیل به دست مشتریان برسانند.

عرضه بی واسطه پارچه اسپان باند محصولات پزشکی

بررسی رنگنبدی اسپان باند پزشکی

بررسی رنگنبدی اسپان باند پزشکی

پارچه اسپان باند پزشکی همان پارچه های معروف اسپان باند می باشد که در تولید و نسبت به گرماژ و گرمی که دارند رنگ بندی آنها متفاوت می باشد، مثلاً پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم در رنگ های سفید، آبی، صورتی و همچنین پارچه های اسپان باند با گرماژ ۳۸ و ۴۸ در رنگ های سفید، سبز و آبی و همچنین صورتی عرضه می‌شود بنابراین خریداران محترم با توجه به نیاز خود می توانند نسبت به انتخاب پارچه اسپان باند مورد نظر اقدام نمایند.

در هنگام خرید پارچه 60 گرم اسپان باند پزشکی باید به نکات زیر دقت کنید:

  • ترجیحاً به سراغ پارچه هایی با رول های بزرگ بروید زیرا اینگونه رول ها از نظر قیمت برایتان مقرون به صرفه تر می باشد.
  • حتماً قبل از اقدام به خرید کلیه پارچه اسپان باند کمی از آن را به عنوان نمونه خریداری کنید.
  • ترجیحا این نوع پارچه را از برندها و مراکز معتبر خریداری کنید تا به کیفیت و بهداشتی بودن آنها اطمینان کافی داشته باشید.

پارچه های اسپان باند دارای وزن و ضخامت های مختلفی هستند و به نوعی جزو پارچه های بدون بافت محسوب می شود این پارچه ها دارای کاربردهای مختلفی در صنایع دوخت و دوز و همچنین امور پزشکی هستند و برای تولید انواع و اقسام لباس های یکبار مصرف پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه های اسپان باند را می‌توانیم به صورت چند لایه تولید کنیم در این حالت برای لباس هایی که نیاز به ضخامت بیشتری دارند می‌توانیم از این رو پارچه های چند لایه استفاده نماییم دلبند جنس الیاف پارچه های اسپان باند از الیاف پرس می باشد.

فروشنده پارچه اسپان باند محصولات پزشکی

فروشنده  پارچه اسپان باند محصولات پزشکی

مراکز فروشنده پارچه اسپان باند باید تمهیداتی در جهت پخش عمده و بدون واسطه این محصول همراه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نموده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند با سایر رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند.، قابل ذکر است که شرکت ما هم به تولید پارچه باکیفیت اسپان باند پرداخته است.

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع پارچه اسپان باند، نمی توانیم قیمت روز این پارچه را دقیق تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی انواع پارچه اسپان باند محصولات پزشکی صادراتی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما