صادرکنندگان پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل

صادرکنندگان پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل چون همیشه کیفیت بالا را دستور کار خود قرار داده اند توانسته اند ارزآوری عالی را نصیب کشور کنند. پارچه اسپان باند جزو صنعت منسوجات بی بافت محسوب می شود و به دلیل ویژگی های خارق العاده ای که دارد خرید و مصرف آن رونق فراوانی گرفته است که می توان به کیفیت بالا ، وزن سبک ، سطح نرم و خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره کرد .

صادرکنندگان پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل

تفاوت پارچه اسپان باند با پارچه متقال

تفاوت پارچه اسپان باند با پارچه متقال پارچه اسپان باند بی بافت می باشد و بر خلاف پارچه متقال هیچگونه تار و پودی ندارد و نسبت به پارچه متقال وزن سنگین را نمی تواند تحمل کند به عنوان نمونه ساک تبلیعاتی که از جنس اسپان باند می باشد وزن کمتری را نسبت به ساک تبلیغاتی مثقال می تواند تحمل کند پارچه اسپان باند مقاومت کمتری را نسبت به پارچه متقال دارد . به همین دلیل به پارچه اسپان باند، پارچه یکبار مصرف هم می گویند پارچه اسپان باند یکبار مصرف است ولی پارچه متقال چند بار مصرف می باشد .

قیمت فروش پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل

قیمت فروش  پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل قیمت فروش پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم با نوساناتی همراه می باشد البته نوع خرید ، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند قیمت متغیر باشد علاوه بر این موارد کاربرد پارچه اسپان باند باعث شده است قیمت متفاوتی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد :

  • برای تولید سرنشین اتومبیل استفاده می شود .
  • برای تولید فیلترهای صنعتی، فیلترهای مایعات و فیلتر های دقیق استفاده می گردد در صنعت دامداری ، نوشابه و صنایع شیر و دامداری کاربرد فراوانی دارد .
  • برای رفع آلودگی نفتی و محافظت فیزیکی در صنعت محیط زیست کاربرد دارد برای تولید کاور اسپان باند و زیرانداز قفس حیوانات خانگی و قفس کبوتران مورد استفاده قرار می گیرد .
  • درمصارف بهداشتی و پزشکی مانند تولید لباس بیمار، زیر انداز و روانداز بیمار و دستمال خیس و بهداشتی کاربرد دارد.
  • در صنعت کشاورزی برای بسته بندی کود، انواع مرکبات، جلوگیری از سرما زدگی محصولات، جلوگیری از مصرف زیاد آب و پوشش زمین های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد .
  • در صنعت اتومبیل سازی برای صداگیری، خطوط رنگ، کاور خودرو و تزیینات داخلی خودرو استفاده خواهد شد .
  • درصنعت راه و ساختمان برای قالب بندی ، دیوار کاذب ، روکش های ساختمان های نیمه ساخته، لوله گذاری به عنوان شانه ، تثبیت خاک و راه سازی و …… مورد استفاده قرار می گیرد . همین ها باعث شده اند خرید پارچه نازک اسپان باند و پارچه اسپان باند پنج لایه همیشه و در هر شرایطی بازار گرمی داشته باشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما