صادرات انواع پارچه بیمارستانی درجه یک از ایران

صادرات انواع پارچه بیمارستانی درجه یک از ایران سرمایه زیادی را به کشور وارد می کند. صادرات این محصول به کشورهای متعددی از جمله عراق و روسیه انجام می شود. در زمان خرید انواع مختلف پارچه های بیمارستانی بهتر است به نکات مختلفی توجه شود که از جمله آن ها می توان به نوع کیفی این محصولات اشاره کرد. این محصولات در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردند که در قیمت تمام شده آن تاثیر بسیار زیادی دارد. نمایندگی فروش پارچه بیمارستانی در شهرهای مختلف کشور ارائه کننده مدل های مختلف این نوع پارچه می باشند و این محصولات را با اصالت کالا در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهند. 

صادرات انواع پارچه بیمارستانی درجه یک از ایران

صادرات انواع پارچه بیمارستانی درجه یک

صادرات انواع پارچه بیمارستانی درجه یک در محیط های بیمارستانی به علت آلوده بودن باید از لباس های مخصوص استفاده شود. این نوع لباس های از پارچه های مخصوصی تولید می شوند که به آن ها پارچه های بیمارستانی گفته می شود.

در بیمارستان ها کادر پزشکی، پرسنل بیمارستانی و پرستاران از این نوع لباس ها استفاده می کنند. تولید انواع منسوجات مخصوص بیمارستان در کشور در حجم بسیار گسترده ایی صورت می گیرد. این میزان تولید زمینه صادرات این محصول به کشورهای مختلف از جمله ترکیه و عراق فراهم می کند.

صادرات پارچه بیمارستانی منجر به رشد و بهبود وضعیت جامعه می شود و همچنین برای اقتصاد داخلی منافع زیادی را به همراه دارد. 

مشخصات پارچه بیمارستانی با کیفیت

مشخصات پارچه بیمارستانی با کیفیتپارچه های بیمارستانی از محصولاتی هستند که استفاده از آن ها در محیط های بیمارستانی کاملا ضروری و لازم است. این نوع پارچه دارای مشخصات و ویژگی های متعددی است که از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  این نوع پارچه ها کاملا ضد آب هستند و از نفوذ و  جذب آب به داخل لباس جلوگیری می  نمایند.
  2.  این  محصولات دارای رنگبندی های بسیار متفاوت و متنوعی می باشند. از جمله رنگ های این کالا می توان به سفید، سبز و آبی اشاره کرد.
  3.  وزن این پارچه ها بسیار سبک و راحت است و به راحتی می توان آن ها را بر تن کرد.
  4.  پارچه های بیمارستانی اغلب از جنس برزنت و پرده ایی می باشند که دوخت آن ها بسیار ساده و راحت است.
  5.  از دیگر مشخصات پارچه های بیمارستانی می توان به بهداشتی و استریل بودن این محصولات اشاره کرد. 

صادرات پارچه بیمارستانی به عراق

صادرات پارچه بیمارستانی به عراقیکی از کشورهایی که بخش زیادی از مبادلات تجاری ایران با آن انجام می شود، عراق است. این کشور به دلیل نزدیکی با ایران بسیاری از فعالیت های اقتصادی خود را با کشور ما انجام می دهد. یکی از کالاهای قانونی که به عراق صادر می شود، پارچه های بیمارستانی است.

پارچه بیمارستانی با کیفیت ایرانی با قیمت بسیار مناسبی به این کشور صادر می گردد. منسوجات ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به کشورهای خارجی از جمله عراق صادر می شود. کیفیت بالای این محصول، دلیل میزان فروش بالای آن در کشورهای خارجی می باشد.

پارچه های ایرانی در رنگ بندی های مختلفی به عراق ارسال می گردند. قیمت پارچه های صادراتی با توجه به نرخ ارز تعیین می شود و کاهش و افزایش نرخ ارز بر قیمت تمام شده این کالا تاثیر بسیار زیادی دارد. 

کشور ترکیه، خریدار پارچه های بیمارستانی از ایران

کشور ترکیه، خریدار پارچه های بیمارستانی از ایرانآیا می دانید یکی از خریداران دائمی پارچه های بیمارستانی تولید ایران کدام کشور می باشد؟ در جواب این سوال باید گفت که ترکیه یکی از خریداران اصلی و دائمی پارچه های ایرانی می باشد که هر ساله بخش اعظمی از این محصولات را از کشور ما خریداری می کند.

خرید پارچه بیمارستانی ایرانی در این کشور رواج بسیار زیادی دارد و مهم ترین دلیل آن کیفیت بالای این محصول می باشد. پارچه بیمارستانی تترون ایرانی با سطح کیفی بالا و قیمتی منصفانه به این کشور فرستاده می شود.

صادرات این محصول توسط شرکت های دولتی و خصوصی صادر کننده صورت می گیرد. این شرکت ها فروش عمده پارچه بیمارستانی به کشورهای خارجی را بر عهده دارند. 

دریافت لیست قیمت پارچه بیمارستانی صادراتی

دریافت لیست قیمت پارچه بیمارستانی صادراتیپارچه های صادراتی به دلیل وجود تعرفه های گمرکی از قیمت تمام شده بیشتری برخوردار هستند. اغلب این پارچه ها از میزان کیفیت بالایی برخوردار هستند و این امر بر قیمت تمام شده این محصولات تاثیر بسزایی دارد.

تغییرات قیمت مدل های گوناگون این کالا را می توان از طریق لیست قیمت این کالا مطلع شد. این لیست را می توان از طریق پایگاه های معتبر خبری به دست آورد. یکی از موارد مهمی که بر قیمت این محصولات صادراتی تاثیر می گذارد، خرید این محصولات به صورت عمده می باشد.

خرید عمده پارچه بیمارستانی صادراتی به صورت عمده موجب کاهش قیمت این کالا تا حد بسیار زیادی خواهد بود. نحوه تولید پارچه بیمارستانی یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی است که بر نرخ قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد.  

خرید انواع مختلف پارچه های بیمارستانی

خرید انواع مختلف پارچه های بیمارستانی اگر شما نیز قصد خرید مدل های متنوع پارچه بیمارستانی را در طرح ها و رنگ  های مختلف دارید و می خواهید که در هنگام خرید از اصل و با کیفیت بودن این محصولات مطلع شوید، می توانید به نماینده فروش پارچه بیمارستانی در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید.

در این نمایندگی ها اقسام مختلف این محصول زیر قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد. پارچه های عرضه شده در این مراکز از بهترین برند ها و مارک های تولید کننده ایرانی می باشند که از نرخ خرید و فروش بسیار عادلانه ایی برخوردار هستند.

با مراجعه به این مراکز انواع و مدل های مختلف این محصول را ارزان تر از هر مرکز دیگری خریداری نمایید و مخارج خرید خود را کاهش دهید. 

توزیع و پخش پارچه های بیمارستانی از تهران

توزیع و پخش پارچه های بیمارستانی از تهرانیکی از پر مصرف ترین پارچه ها در تولید لباس های بیمارستانی، تترون می باشد. این نوع پارچه دارای عرض 1.5 و وزن 150 گرم می باشد که استفاده از آن را برای پرسنل و بیماران بیمارستان راحت تر کرده است. توزیع و پخش این محصولات در بازار تهران اغلب به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.

توزیع بدون واسطه این کالا موجب می شود تا خریداران بتوانند این کالا را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایند. عرضه و پخش این محصولات از طریق مرکز فروش پارچه بیمارستانی صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مراکز مدل های گوناگون این کالا را از طریق کاتالوگ ها مشاهده نمایید و از مشخصات آن اطلاع کسب کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما