خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را با ما تجربه کنید. مجموعه ما در تلاش است که با رعایت موارد بهداشتی و استاندارد های بین المللی این محصول مورد استفاده در بیمارستان را در تناژ بالا تولید کند و با لطف خدا و عنایت مشتریان عزیز و محترم محصول خود را به دو صورت عمده و جزئی به فروش برساند. با انتخاب شرکت ما دیگر لازم نیست که وقت خود را در بازار ها تلف کنید، شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما محصول خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

کاربرد انواع پارچه‌های اسپان باند

کاربرد انواع پارچه‌های اسپان باند پارچه اسپان باند پارچه ای است که از جنس پلی پروپیلن است. این پارچه با انواع پارچه های دیگر کمی فرق دارد چرا که الیاف آن پرس است و در زمره منسوجات بی بافت قرار می گیرد. این پارچه نرم و لطیف است، آنتی باکتریال است و قابل بازیافت می باشد و تنها یک بار مصرف می گردد. پارچه اسپان باند از چند لایه تولید می شود و لایه وسط آن معمولا باعث جلوگیری از نفوذ آب و مایعات می گردد. انواع چهار لایه آن برای جلوگیری از نفوذ میکروب است و در تولید گان، ماسک و سایر موارد جراحی و بهداشتی بیمارستانی دیگر از جمله لباس یک بار مصرف، روانداز و زیر انداز بیمار، نوار بهداشتی به کار می رود.

از جمله کاربردی های دیگر پارچه اسپان باند در مصارف کشاورزی است مثلا به عنوان پوششی برای گلخانه و مزارع برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب و سرمازدگی زمین استفاده می شود و یا برای بسته بندی های مرکبات یا کود به کار می رود. در صنعت ماشین سازی برای پوشش و کاور صندلی های ماشین و تزیینات آن مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در تولید تشک، بالش، کیف و کفش، کیسه جاروبرقی و حتی صنایع نظامی هم از پاچه اسپان باند بهره می گیرند.

مرکز سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی

مرکز سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی به واسطه مرکز سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی شما می توانید با تضمین کیفیت بهترین پارچه اعلا را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. خرید این محصول از شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که فروشندگان مجموعه ما در زمینه پارچه اسپان باند ضخیم مشاوره لازم را داده و پشتیبانی می کنند و با قیمتی مقرون به صرفه خدماتشان را ارائه می دهند.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود را اعلام کنید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد. مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.

1

  1. سلام. خواستم به شخصه از محصول با کیفیت تون تشکر کنم. پارسال توی اتاق عمل بیمارستان بخاطر استفاده از پارچه گان چینی و آلوده یک بیمار در اثر عفونت باکتریایی جون خودشو از دست داد. ولی پارچه های اسپان باند بیمارستانی شما آنتی باکتریال واقعی هستند و خوشحالیم از این بابت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما