خرید عمده پارچه اسپان باند 50 گرمی

پارچه اسپان باند 50 گرمی از جمله منسوجات اصطلاحا بی بافت یا سوزنی است که مهمترین ویژگی آنها این است که فاقد هر گونه تار و پود می باشند. امروزه از این پارچه ها با توجه به همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن استفاده های بسیاری می شود. زیرا از اسپان باند جهت تهیه انواع لباس های یک بار مصرف و ایزوله در مراکز درمانی استفاده شده و از این رو خرید آن به صورت عمده و در مقادیر بالا صورت می گیرد.

خرید عمده پارچه اسپان باند 50 گرمی

راهنمایی استفاده از پارچه اسپان باند

راهنمایی استفاده از پارچه اسپان باند منسوجات و پارچه های بخشی از ملزومات مورد نیاز جامعه بشری می باشند که دارای تنوع بسیار از جهت کاربرد و هم از جهت زیبایی دارند. مثلا انواعی از پارچه های مجلسی و ساده و پارچه های بیمارستانی تولید شده اند که تنوع موجود در آنها بسیار است.

از جمله پارچه های خاص که به منسوجات بی بافت نیز شهرت دارند اسپان باند ها می باشند که امروزه به طور وسیع به ویژه در محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی از آنها استفاده می شود. استفاده از این پارچه ها ارتباط مستقیم با نوع کاربری آنها دارد. مثلا در کارخانجات چای سازی برای تهیه چای کیسه ای این پارچه ها به کار می روند.

ماده اولیه تشکیل دهنده این منسوجات پلی پروپیلن است که فاقد تار و پود بوده و در آن هیچ نخی به کار گرفته نمی شود. در واقع فن آوری به کار رفته در این زمینه پرس است که موجب شکل گیری اسپان باند در وزن ها و ضخامت های مختلف می شود.

به جز بخش صنعت از انواع پارچه خارجی اسپان باند برای تهیه انواع البسه بیمارستانی یک بار مصرف در رنگ هایی چون سفید، آبی و صورتی نیز استفاده های بسیاری شده و اوزان مختلفی از آن در این حوزه به کار برده می شود. فراگیری ویروس کووید 19 و لزوم رعایت بهداشت و حفظ آن در جوامع سبب شده است تا میزان خرید این نوع پارچه ها به طور گسترده ای با افزایش روبرو شود.

مرجع پخش پارچه اسپان باند 50 گرمی

مرجع پخش پارچه اسپان باند 50 گرمی پارچه اسپان باند در اوزان مختلف و ضخامت های گوناگون مانند وزن 50 گرمی تولید می شود. از این رو عرضه پارچه اسپان باند توسط مرکز پخش آن طبق نیاز و سفارش مشتریان صورت می گیرد.

همان طور که بیان شد امروزه بخش وسیعی از این نوع منسوجات مورد تقاضای جامعه پزشکی و کادر درمان می باشد که به صورت یک بار مصرف آن را استفاده کرده و پس از آن به دور می اندازند.

بر این اساس مرجع پخش امکان دریافت سفارشات مختلف در حجم بالا را داشته و طبق زمان بندی مشخص آن را به متقاضیان ارائه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما