تولید کنندگان پارچه اسپان باند فرش

تولیدکنندگان پارچه اسپان باند فرش سعی دارند تا برای بهبود روند تولید خود، مواد اولیه را در داخل ایران تولید کنند تا قیمت نهایی محصول کم شود؛ اما این تولید مواد اولیه نیازمند به تکنولوژی بالایی که دارد که داخل ایران ممکن نیست. پس تنها راه برای تولیدات پارچه اسپان باند این است که مواد اولیه را واردات کنند. واردات مواد اولیه به دلیل تحریم هایی که این روز ها ایران درگیر آن شده است، بسیار سخت است یا به نوعی غیر ممکن است.

تولید کنندگان  پارچه اسپان باند فرش

مشخصات فنی پارچه اسپان باند

مشخصات فنی پارچه اسپان باند اسپان باند به یک نوع پارچه ی بدون بافت، یکبار مصرف و نبافته ی سوزنی گفته می شود که در صنایع مختلف کاربرد دارد؛ از بسته بندی های چای کیسه ای تا مصارف گسترده ی نظامی می توان به کاربرد های آن اشاره کرد .این پارچه دارای دو نوع آب دوست و آب گریز است که هر نوع از این پارچه ها مناسب برای انجام کارهایی می باشند. پارچه های اسپاند باند را که آب دوست هستند هیدروفیل می نامند و پارچه هایی را که آب گریز هستند با عنوان واتر پروف شناخته می شوند.

دو نوع چاپ بر روی این جنس پارچه ها انجام می شود که به چاپ فلکس و چاپ سیلک معروف هستند. از نظر کیفیت چاپی ، کیفیت چاپ سیلک در مقایسه با چاپ فلکس بسیار بهتر است و دارای کیفیت بالاتری می باشد در صورتی که چاپ فلکس سریع تر انجام می شود و برای تولید کننده سود آوری بیشتری دارد. اگر متراژ پارچه ی مورد نظر برای چاپ کم باشد از چاپ سیلک استفاده می شود چون این چاپ برای متراژ های پایین تر به صرفه تر خواهد بود.

مرکز عرضه پارچه اسپان باند فرش

مرکز عرضه پارچه اسپان باند فرش مراکزی که به عرضه پارچه اسپان باند با قیمت مناسب اقدام می نمایند این پارچه ها را از کارخانه های موجود در شهر تهران تهیه می نمایند و آن ها را با جنس های بسیار خوب و مطلوب در اختیار مشتری ها می گذارند. این فروشگاه ها با کاهش قیمت این کالا ها سبب می شوند که خریدار های پارچه ارزان اسپان باند بتوانند با توجه به بودجه ای که در دست دارند خریدشان را به اتمام برسانند.

از طرف دیگر هم خود آن ها می توانند محصول های بیشتری را به خریدار ها بفروشند. کشور های اروپایی نیز تحریم های سختی را برای ایران ارائه کرده اند و تنها را برای رفع نیاز مواد اولیه پارچه اسپان باند متری بازار سیاه خواهد بود. بازار های سیاه به اقتصاد داخلی و جهانی آسیب های زیادی وارد خواهد کرد و در روند افزایش قیمت ها تاثیر بالایی خواهد گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما