آخرین قیمت عمده انواع پارچه بیمارستانی

قیمت عمده انواع پارچه بیمارستانی بر اساس واحدی به نام عدل تعیین می شود. منظور از عدل پارچه تعداد طاقه های درون یک گونی است که برای عرضه عمده به این شکل تهیه و بسته بندی می شود. پارچه های بیمارستانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند که از مدل های دیگر متمایز می شوند. یکی از این منسوجات، پارچه ترگال است که بیشتر برای تهیه لباس بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها باید به شکل راکتیو یا خمی رنگرزی شوند تا کیفیت خود را بر اثر شستشو از دست ندهند. ترگال ها عمدتا به رنگ سفید یا رنگ سبز مخصوص اتاق عمل تولید می شوند. 

آخرین قیمت عمده انواع پارچه بیمارستانی

قیمت عمده انواع پارچه بیمارستانی چقدر است؟

قیمت عمده انواع پارچه بیمارستانی چقدر است؟منظور از قیمت عمده، قیمت خرید کلی این اقلام می باشد. به طور کلی تولید پارچه بیمارستانی به دو شکل انجام می شود. دسته ای از این پارچه ها یکبار مصرف هستند که به آنها اسپان باند نیز گفته می شود.
دسته دیگر پارچه هایی هستند مانند تترون که برای استفاده طولانی مدت به کار می روند. قیمت عمده انواع پارچه های ذکر شده به صورت طاقه ای یا عدل بندی شده محاسبه می شود. در خرید عمده سفارش دهندگان تعداد طاقه مورد نظر را از جهت عرض و طول محاسبه کرده و به تولید کنندگان یا فروشندگان آن را سفارش می دهند.
طاقه ها ممک است به شکل مکعبی یا کتابی باشند یا به صورت رولی و استوانه ای پیچیده شوند. قیمت هر طاقه پارچه که به صورت عمده تهیه شود با نرخ فروش آن در فروشگاه های مختلف متفاوت خواهد بود.

تولید کننده پارچه های بیمارستانی مرغوب

تولید کننده پارچه های بیمارستانی مرغوب

پارچه
های بیمارستانی برای بخش های مختلف مانند بخش جراحی و اتاق عمل، بخش ام آر آی و
همچنین کادر پزشکی و پرستاران بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید این پارچه ها توسط تولید کنندگان آن در کارخانجات نساجی که مجهز به آخرین
ماشین آلات صنعتی می باشند صورت می گیرد. از این رو تولیدات ایرانی از کیفیت خوبی
برخوردار است و بخش عمده ای از خریداران پارچه را بخش های بیمارستانی برای دوخت
لباس تشکیل می دهند.
کیفیت
تولیدی این پارچه باید به گونه ای باشد که پس از شستشو کیفیت خود را از دست نداده
و سبک و راحت باشند.

عرضه عمده انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی

عرضه عمده انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانینوع نسبتا جدید پارچه مورد استفاده برای لباس در مراکز درمانی، پارچه اسپان باند بیمارستانی می باشد. این پارچه ها شکل سوزنی دارند و به پارچه های بدون بافت مشهور هستند.
از این پارچه ها برای تهیه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی و عمل های سرپایی استفاده می شود و از این جهت تامین کننده بهداشت محیط و بهداشت فردی در محیط بیمارستان می باشند.

عرضه عمده از طریق واحد های تولید کننده یا عمده فروشان صورت می گیرد. برای خرید این اقلام لازم است تا عمده فروشان آن در بازار شناسایی شوند و در مورد قیمت نهایی با آنها مذاکره شود.

خرید با کیفیت ترین پارچه های بیمارستانی

خرید با کیفیت ترین پارچه های بیمارستانی

یکی از با کیفیت ترین انواع منسوجات بافته، پارچه تترون بیمارستانی می باشد. همان پارچه ای که برای دوخت لباس پزشکان و پرستاران به کار می رود و سفید رنگ است. پارچه تترون برای بخش های دیگر بیمارستان مانند بخش جراحی به رنگ سبز انتخاب می شود و بنابراین دارای تنوع رنگی است.
خرید پارچه بیمارستانی باید از تولید کنندگان برتر این حوزه تهیه شود تا بتواند تضمین کننده سلامت و کیفیت آن باشد. خرید از تولید کنندگان به نام موجب خواهد شد تا ضمن خریدی مطمئن بتوان از تخفیف های خوبی نیز برخوردار شد. به این منظور بخش خرید این وسایل در بیمارستان لازم است تا شرکت های فعال در این حوزه را شناسایی نموده و به تامین این کالا بپردازد.
در صورت عدم تمایل به مراجعه حضوری می توان به خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی پرداخت. 

کارخانه پارچه تترون بیمارستاتی

کارخانه پارچه تترون بیمارستاتی

کارخانه پارچه بیمارستانی نوعی واحد فعال صنعتی است که در زمینه تولید انواع پارچه مناسب دوخت البسه بیمارستانی فعالیت دارد. 
یکی از انواع پارچه هایی که از زمان های
قدیم تاکنون یکی از پر مصرف ترین انواع تولیدات این عرصه بوده می باشند، تترون است. انواع پارچه تترون به اشکال زیر توسط کارخانجات مربوطه برای استفاده و دوخت لباس بیمارستانی تولید می شوند:

  • پارچه
    تترون بیمارستانی رنگی مانند پارچه های سبز و آبی اتاق عمل
  • پارچه
    ویسکوز کش، کجراه، ترگال، تترون چاپ دار و تترون کشی جهت دوخت لباس کارکنان بیمارستان و خدمه آن

تولیدات کارخانجات نساجی که در این زمینه مشغول به کار هستند باید طبق استاندارد های روز دنیا صورت گیرد و پارچه های تولید شده آنها از کیفیت لازم برای این کار برخوردار باشند.

    فروش انواع پارچه های بیمارستانی مرغوب

    فروش انواع پارچه های بیمارستانی مرغوبفروش پارچه بیمارستانی مرغوب توسط واحد های فروش و نمایندگی های آن صورت می گیرد. شرکت ها و کارخانجات نساجی با فروش عمده و ویژه تولیدات خود را با قیمت مناسب و ارزان و سود کم به مشتریان عرضه می دارند. به این روش آنها می توانند در بازار های رقابتی گوی سبقت را از رقیبان ربوده و آمار فروش خود را افزایش دهند.
    همان طور که شرح آن رفت، پارچه تترون یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین ارقام مختلف پارچه است که برای دوخت البسه بیمارستانی به کار می روند. مزیت های مختلف این پارچه آن را به گزینه مناسبی برای این منظور تبدیل نموده است. از جمله برخی ویژگی های پارچه تترون عبارت است از:

    • مقاوم در برابر پارگی، ضد عرق، قابل استریل، سبک وزن، ضد آب ژاول

    ویژگی های فوق سبب شده است تا تترون یکی از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت لباس بیمار یا کادر پزشکی به شمار رود.

    نمایندگی های پخش پارچه های بیمارستانی در تهران

    نمایندگی های پخش پارچه های بیمارستانی در تهرانقیمت پارچه بیمارستانی در تهران را می توان با مراجعه به مراکز فروش آن استعلام نمود. نمایندگی های فروش یکی از مکان هائی هستند که به عنوان واسط بین تولید کننده و مصرف کننده به فروش تولیدات یک شرکت خاص می پردازند.
    پخش و توزیع ممکن است به صورت انحصاری بوده و فقط به فروش تولیدات یک کارخانه محدود شود یا این که مجموعه ای از تولیدات شرکت های مختلف را با گستره زیاد در بر گیرد. 
    در تهران نمایندگی های زیادی برای عرضه پارچه بیمارستانی وجود دارند که به ترتیب ذکر شده عمل می کنند. بنابراین برای آشنایی با تولید کنندگان این محصول و همچنین خرید مراجعه به این مراکز می تواند یکی از گزینه های پیش روی باشد. 
    فروش پارچه تترون بیمارستانی یکی از فعالیت هایی است که به صورت گسترده در این مراکز انجام شده و حجم زیادی از آن معامله می شود.

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما