قیمت پارچه اسپان باند عمده

پارچه اسپان باند عمده نوعی از پارچه است که پایه شیمیایی دارند و با استفاده از مواد شیمیایی تولید می شوند. این پارچه ها بیشتر جنبه یکبار مصرف دارند و بیشتر در مطب ها و بیمارستان ها از آنها استفاده می شود. این نوع پارچه ها به دلیل ویژگی هایی که دارند در مراکز درمانی بسیار به کار می روند؛ به همین دلیل است که فروش انواع ملحفه اسپان باند عمده در بازار انجام می شود.

قیمت  پارچه اسپان باند عمده

موارد مصرف پارچه اسپان باند

موارد مصرف پارچه اسپان باند

اگر تاکنون نام پارچه اسپان باند را نشنیده اید به شما توصیه می کنیم که این مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری راجع به این محصولات به دست آورید. این نوع محصول جز انواع پارچه بیمارستانی به شمار می رود، از این پارچه برای روکش انواع تخت های بیمارستانی و آزمایشگاهی استفاده می شود و می توان آن را در هر لحظه تعویض کرد.

استفاده از این نوع پارچه مزیت های بسیار زیادی دارد، این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است؛ به همین دلیل به راحتی پاره نمی شود و بیمار می تواند به آسانی بر روی آن جا به جا شود بدون اینکه آسیبی به ملحفه برسد. از دیگر ویژگی های این نوع محصول می توان به بهداشتی بودن آن اشاره کرد؛ زیرا با استفاده از این پارچه ها بهداشت تخت و بیمار به خوبی حفظ می شود و پزشک می تواند بعد از معاینه هر بیمار این نوع پارچه را به سرعت تعویض کند.

پارچه اسپان باند نوعی پارچه بسیار لطیف و نرم است به همین دلیل در زمانی که بیمار بر روی آن دراز می کشد نهایت آرامش به وی دست خواهد داد به همین دلیل باعث آزردگی بیماران در طی معاینه نخواهد شد. ملحفه های اسپان باند بیشتر در رنگ های سفید وجود دارند که روشنی خاصی دارند اما این محصولات را می توان در رنگ بندی های دیگری نیز مشاهده کرد.

توزیع عمده پارچه اسپان باند

توزیع عمده پارچه اسپان باند

برای خرید پارچه نازک اسپان باند می توانید سفارشات خود را از طریق وب سایت رسمی و معتبر توزیع عمده پارچه اسپان باند به ثبت برسانید در واقع اگر می خواهید جلوه ای بسیار زیبا به مطب و مراکز درمانی خود اهدا کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصولات است.

ما همواره با ارائه بهترین پارچه اسپان باند پنج لایه، باعث ستایش مشتریان شده ایم و خوشبختانه توانسته ایم رضایت بسیاری از مراکز درمانی معتبر و بزرگ را جلب کنیم و محصولات خود را به آنها عرضه کنیم. استفاده از این محصولات می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد زیرا این نوع پارچه ها دارای قیمت های بسیار پایین تری نسبت به پارچه ها دیگر هستند به همین دلیل استفاده از این محصولات توصیه می شود.

1

  1. با سلام پارچه اسپان باند نوع جدید پارچه است که در این شرکت صادر می شود وبعنوان روکش تخت بیمارستان یا تخت ازمایشگاه استفاده می شودکه علاوه بر انکه بسیار نرم وراحت وبهداشتی است به سهولت قابل تعویض است ومقرون به صرفه می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما