قیمت فروش پارچه اسپان باند جذب آب

قیمت فروش پارچه اسپان باند جذب آب به کیفیت این پارچه ها بستگی دارد، و هرچه میزان جذب آب توسط این پارچه افزایش یابد در نتیجه قیمت فروش آن نیز افزایش می یابد. قیمت پرورش این محصول از طریق وب سایت های اینترنتی عرضه کننده آن و هم چنین نمایندگی های پخش و فروش پارچه اسپان باند قابل استعلام و بررسی است.

قیمت فروش  پارچه اسپان باند جذب آب

نحوه تولید پارچه اسپان باند

نحوه تولید پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند از جمله پارچه های نبافته و بدون تار و پود می باشد در واقع برای تولید این محصول از روش بافتن تار و پود استفاده نمی شود، و از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته برای این کار استفاده می شود.

این محصول از رشته های پیوسته تشکیل شده است و از فرآیند چرخش فیبر، فرآیند اتصال و تشکیل وب برای تولید این محصول استفاده شده است و با این روش می توان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تولید پارچه های فوق می کنند.

فرآیند تولید اسپان باند شامل چهار مرحله به شرح زیر است:

  • نخ ریسی
  • ترسیم
  • دراز کشیدن
  • پیوند زدن

در ابتدا لایه ای از رشته های فیبری و یا فلامنت که از پلی استر و پلی پولین به دست آمده است به شکل لایه ای از تارهای عنکبوت به هم متصل می شوند و لایه ای منسوج و نبافته را تشکیل می دهند.

دستگاه های مورد استفاده ب ای تولید اسپان باند از جمله دستگاه های بر نامه ریزی شده به شمار می آیند و موجب تولید پارچه ای با کیفیت و در ضخامت های متناسب برای استفاده در صنعت می شود.

پارچه های فوق دارای ویژگی هایی می باشند که ذراتی با اندازه مشخص از خود عبور می دهند برای مثال ذراتی که اندازه آن مانند یک ویروس یا باکتری است را از خود عبور نمی دهند.

وجود ویژگی های فوق موجب شده است که برای تهیه انواع ماسک های پزشکی و هم‌چنین روپوش ها و لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از آن ها استفاده شود.

پارچه اسپان باندطرح دار و پارچه ساده برای تهیه محصولات بهداشتی مانند انواع پوشک مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرکننده پارچه اسپان باند جذب آب

صادرکننده  پارچه اسپان باند جذب آب صادر کننده پارچه اسپان باند جذب آب در وهله اول کارخانه های تولیدی این محصول می باشند که پس از تولید و شناسایی بازار مصرف در کشورهای خارجی زمینه صادرات گسترده این محصول را فراهم می کنند.

البته بازرگانان و تجار زیادی نیز در زمینه صادرات این پارچه به اقصی نقاط دنیا فعالیت می کنند و از طریق نمایندگی های پخش و فروش خود در کشورهای مقصد زمینه صادرات را راحت تر می کنند.

نمایشگاه های سالانه نیز که در کشورهای خارجی برگزار می شوند نیز از دیگر راه های زمینه ساز برای صادرات به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما