قیمت عمده پارچه اسپان باند آنتی باکتریال

پارچه اسپان باند یکی از کاربردی ترین انواع پارچه در صنایع مختلف می باشد که با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی دارد، قیمت عمده پارچه اسپان باند آنتی باکتریال در مقایسه با قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است همچنین موارد متعددی مانند کیفیت آن، برند. و شرکت تولید کننده پارچه، هزینه های تولید و .. بر قیمت این پارچه مؤثر می باشند.

قیمت عمده  پارچه اسپان باند آنتی باکتریال

چند نکته در مورد استفاده از پارچه اسپان باند

چند نکته در مورد استفاده از پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند دارای استفاده متعددی می باشد و امروزه از این پارچه در کشاورزی و پزشکی، راه و ساختمان، بسته بندی و .. استفاده زیادی می شود، پارچه اسپان مورد استفاده در هر کدام از این صنایع دارای ویژگی های خاصی‌ می باشد، به طور مثال پارچه اسپان باند بیمارستانی و پزشکی به صورت استریل و آنتی باکتریال تولید می شود که بسیار نرم و لطیف بوده و از آن انواع‌ لباس یکبار مصرف پزشکی و جراحی، کلاه و گان، کاور و … تولید می کنند که دارای خاصیت ضد آب می باشد و در پیشگیری از نفوذ انواع میکروب ها و عوامل بیماری زا مؤثر است.

این پارچه یکبار مصرف عاری از هرگونه آلرژی و حساسیت می باشد و در انواع رنگ های آبی، زرد، سفید و سبز و … وجود دارد، انواع‌ پارچه طرح دار و ساده اسپان باند دارای بافتی محکم بادوام‌ است و با توجه به سطح کیفی بالا و کاربری بودن بسیار پرطرفدار می باشد و فروش بسیار خوبی دارد.

فروشندگان پارچه اسپان باند آنتی باکتریال

فروشندگان پارچه اسپان باند آنتی باکتریال امروزه فروشندگان پارچه اسپان باند آنتی باکتریال این محصول را به شیوه‌ های گوناگون و به صورت کلی به خریداران ارائه می کنند که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع استقبال خوبی از خرید آن نشان داده می شود و اکثر مشتریان این پارچه را به شکل کلی و با پرداخت هزینه ای مطلوب تهیه‌ می کنند، معمولا خریداران پارچه اسپان باند آسان ترین راه را برای خرید این محصول انتخاب می کنند و با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها و مراکز معتبر خرید این پارچه را با کمترین هزینه خریداری می نمایند و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود و به همین علت امروزه اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

انواع‌ پارچه اسپان باند90 گرمی در کارخانه های تولیدی معتبر با استفاده از بهترین مواد پلی پروپیلن و به وسیله دستگاه های پیشرفته و مخصوص تولید می شود و تمامی استاندارد های مربوطه در تولید و ساخت این پارچه رعایت می شود تا محصولی با سطح کیفی بالا تولید و به دست مصرف کننده برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما