سایت خرید اینترنتی و آنلاین پارچه بیمارستانی

خرید اینترنتی و آنلاین پارچه بیمارستانی مزایایی را به همراه دارد که اکثر خریداران را ترغیب به سفارش از این طریق می نماید. البته قبل از اقدام به خرید، آشنایی با انواع این پارچه ها، مصارف، ویژگی ها و کابردهای آنها اهمیت ویژه ای دارد. در مرحله دوم باید بدانید که از کجا خواهید توانست بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها را با قیمت و نرخ مقرون به صرفه تهیه نمایید. برای این منظور و با هدف شناخت بهتر این محصولات، آشنایی با تولید کنندگان عمده و مراکز پخش در مراکز استان ها توصیه می شود.

سایت خرید اینترنتی و آنلاین پارچه بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی از سایت های آنلاین

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی از سایت های آنلایندر بیمارستان ها استفاده از انواع لباس های مخصوص با پارچه های نازک و یکبار مصرف با اهداف مختلفی صورت می گیرد. عمده دلایل این امر جلوگیری از انتقال بیماری های مزمن و رعایت نکات ایمنی از سوی تمامی پرسنل و بیماران است.

در این میان به علت ارتباط مستقیم بیمار با پزشک و پرستاران استفاده از لباس های یکبار مصرف اهمیت زیادی دارد. برای این منظور شرکت های خدماتی و تولیدی انواع لباس های بیمارستانی دوخته شده با پارچه های مختلف را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تهیه و عرضه می کنند.

خرید اینترنی این محصولات از سایت های آنلاین امکان ارتباط بی واسطه با تولید کنندگان و فروشندگان عمده را فراهم می آورد. خریدار عمده با بهره گیری از این شیوه می تواند اقدام به خرید پارچه بیمارستانی با ارزان ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ممکن نماید.

قیمت پارچه های بیمارستانی ارزان

قیمت پارچه های بیمارستانی ارزانقیمت پارچه بیمارستانی تحت تاثیر عواملی کیفی و کمی تعیین و اعلام می شود اما به عنوان خریدار یا مصرف کننده لازم است قبل از استعلام قیمت، با انواع پارچه های بیمارستانی آشنایی کامل داشته باشید.

برای دوخت لباس های بیمارستانی از انواع پارچه های بی بافت یا اسپان بافت، نازک و نخی استفاده می کنند که برخی از کاربردی ترین آنها عبارتند از:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال ساده و کجراه
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه ملحفه ای و پرده ای
  • پارچه اس ام اس

در نظر داشته باشید که هدف از بکارگیری پارچه های بیمارستانی رعایت کامل بهداشت است. بنابراین این محصولات باید یکبار مصرف باشند مانند انواع پارچه اسپان باند که در تولید ماسک، کاور کفش و … به کار گرفته می شود.

از سوی دیگر پارچه های دیگر مانند تترون باید مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده مانند آب ژاول داشته و هم چنین به راحتی تمیز شوند تا از نظر قیمت مقرون به صرفه باشند.

کارخانه تولید پارچه های بیمارستانی درجه یک

کارخانه تولید پارچه های بیمارستانی درجه یکشرکت و کارخانه های تولیدی بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع پارچه بیمارستانی فعالیت دارند. عمده این محصولات باید با رنگ های پرطرفدار و در عین حال ملایم تولید شوند تا مناسب برای مصارف در محیط های درمانی باشند.

برخی از رنگ های پرطرفدار مانند آبی آسمانی، صورتی، سبز، سفید و مغز پسته ای که در اکثر مراکز بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، برای دوخت لباس های فرم و لباس بیماران به کار گرفته می شوند. البته برخی مراکز خصوصی به صورت سفارشی رنگ خاصی از این پارچه ها را سفارش می دهند.

به طور کلی کارخانه پارچه بیمارستانی با در نظر گرفتن تمام ویژگی های کیفی و کمی اقدام به تولید این محصولات می نمایند که در نهایت خریدار باید با توجه به بازار هدف خود اقدام به سفارش و خرید عمده نماید.

خریداران پارچه های بیمارستانی تترون

خریداران پارچه های بیمارستانی تترونپارچه تترون بیمارستانی یکی از نمونه های پرطرفدار این محصول در بازار است. علت این امر تنوع تولید در رنگ های مختلف و امکان دوخت انواع لباس در کنار شستشوی آسان آن است.

پارچه تترون با عرض های 150 سانتی متر و سه متر گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس بیمارستانی به شمار می روند. از این نوع پارچه ها اغلب برای دوخت ملحفه، روتختی، لباس پرسنل و انواع لباس بیمار مانند پیراهن، شلوار و مانتو استفاده می کنند.

توجه کنید که قیمت عمده پارچه تترون بیمارستانی با توجه به عرض آن، گرماژهای مختلف و هم چنین میزان سفارش خریداران بسیار متفاوت است و با توجه به نوسانات بازار، نیاز به استعلام قیمت، قبل از سفارش و خرید خواهید داشت.

برتری خرید غیرحضوری به خرید حضوری از مراکز

برتری خرید غیرحضوری به خرید حضوری از مراکزبعد از شناخت و انتخاب پارچه مناسب، چگونگی خرید و سفارش آن نیز فاکتور مهمی در کاهش قیمت ها و خرید رضایت بخش خواهد بود. همانطور که اشاره شد امروزه خریدهای غیر حضوری و اینترنتی جایگزین روش های حضوری و سنتی شده اند که مزایای بیشماری را به همراه دارند.

برخی از برتری ها و مزایای خرید آنلاین پارچه بیمارستانی از مراکز معتبر برای خریداران عمده عبارتند از:

  • ارتباط مستقیم با تولید کننده
  • امکان اخذ قرارداد سالیانه با تولید کنندگان
  • بهره مندی از تخفیفات ویژه و نرخ تولید کارخانه
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و حذف هزینه های جانبی در هر سفارش
  • کاهش قیمت ها و خرید رولی انواع پارچه ها با تولید محدود

از آنجایی که امکان مقایسه انواع پارچه از نظر مشخصات فنی و قیمت روز آنها در سایت های اینترنتی وجود داشته، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند این روش را برای خریدهای خود انتخاب نمایند.

نمایندگی پخش پارچه های بیمارستانی تترون

نمایندگی پخش پارچه های بیمارستانی تترونطی سالهای اخیر پخش پارچه بیمارستانی با شیوه های غیر حضوری به علت مزایای بیشمار آن گسترش فراوانی یافته است. در این میان برخی از شرکت های پخش به صورت مستقیم از کارخانجات اقدام به خرید می نمایند.

از سوی دیگر برخی از مراکز تولید پارچه بیمارستانی، خود به صورت مستقیم اقدام به فروش این محصولات می نمایند. در این صورت قیمت عمده پارچه بیمارستانی مورد نظر خریدار به صورت چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین انتخاب روش خرید از طریق نمایندگی های مجاز از جمله روش های مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه به شمار می رود.

ثبت سفارش خرید انواع پارچه های بیمارستانی

ثبت سفارش خرید انواع پارچه های بیمارستانییک نمونه از پارچه های پرمصرف در صنعت بیمارستانی، پارچه های فلامنت هستند. این نوع پارچه از الیاف فلامنت تولید می شود که قیمت بسیار پایین و مقرون به صره ای دارند. از پارچه های فلامنت بیمارستانی اغلب برای دوخت لباس های بیمار و انواع لباس های یکبار مصرف مانند روپوش اتاق عمل استفاده می شود.

رنگ های آبی، صورتی و سبز ساده، سه مدل پرطرفدار این نوع پارچه است که در اغلب بیمارستان های کشور مورد استفاده قرار می گیرند. فروش پارچه بیمارستانی فلامنت، تترون و انواع مدل های پرمصرف آن در بازار از سوی واسطه ها، نمایندگی ها، تامین کنندگان و شرکت های پخش صورت می گیرد.

در این میان خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی با حذف واسطه ها و از طریق نمایندگی ها با توجه به مزایای ذکر شده می تواند اولویت اول بیمارستان ها و تولیدی های انواع لباس بیمارستانی باشد.

در نظر داشته باشید که قبل از توجه به فاکتور قیمت، همواره کیفیت و تنوع پارچه را مدنظر قرار دهید تا بتوانید به عنوان خریدار یا شرکت خدماتی در این زمینه بهترین محصولات را به صورت مداوم در اختیار بیمارستان ها و مراکز خریدار قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما