تولید پارچه بیمارستانی صادراتی مرغوب

پارچه بیمارستانی صادراتی مرغوب توسط شرکت های تولید کننده ای که در این زمینه فعالیت گسترده در بازار های خارجی دارند، صورت می گیرد. صادرات پارچه بیمارستانی یکی از اقلامی است که کشور عراق یکی از وارد کنندگان آن می باشد. آمار صادرات پارچه بیمارستانی به این کشور قسمتی از آمار مربوط به کالا ها و اجناس صادراتی غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. از این رو پیدا کردن بازار ها و مقاصد صادراتی می تواند با ارز آوری قابل توجهی به کشور همراه باشد. ضمن این که رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته و می تواند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان در مراکز تولیدی آن فراهم نماید.

تولید پارچه بیمارستانی صادراتی مرغوب

خرید پارچه بیمارستانی صادراتی مرغوب

خرید پارچه بیمارستانی صادراتی مرغوب

پارچه
بیمارستانی به مجموعه مختلفی از پارچه که به دو شکل بافته و نبافت یا
سوزنی تولید می شوند  اطلاق می شود. 

مراکز درمانی و بیمارستان ها یکی از خریدارن عمده پارچه هستند. ضمن این که خرید پارچه بیمارستانی دارای خریدارانی از آن سوی مرز های کشور نیز می باشد. از این رو کیفیت این تولیدات باید قابلیت صادرات داشته باشد. 

عرضه
پارچه بیمارستانی به کشور های دیگر توسط شرکت های صادراتی صورت می گیرد که 
توانسته
اند به عنوان پلی بین دو کشور وارد کننده و صادر کننده عمل نموده و منسوجات ایرانی را در سطح وسیع به کشور های دیگر ارسال نمایند.
فروش پارچه بیمارستانی صادراتی به کشور های دیگر با نرخ مصوب تعیین شده صورت می گیرد و هر کشور تقاضای متفاوتی برای این کالا دارد.

قیمت پارچه بیمارستانی با کیفیت تولید ایران

قیمت پارچه بیمارستانی با کیفیت تولید ایران

ایران یکی
از تولید کنندگان پارچه و عرضه کنندگان آن به بازار های بین المللی و جهانی است. 

هر ساله حجم قابل توجهی از تقاضا برای پارچه بیمارستانی به بخش های مربوطه ارسال می شود و پس از آن توزیع و
پخش به کشور های متقاضی پس از طی مراحل سازمانی و اداری صورت می گیرد.

پارچه های ایرانی یکی از انواع منسوجات با کیفیت هستند که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. قیمت پارچه بیمارستانی بر اساس واحد هایی همچون عدل و طاقه به صورت کلی محاسبه می شود. واحد عدل از طاقه بزرگ تر است و در معاملات وسیع و عمده پارچه به کار می رود. بنابراین قیمت یک عدل پارچه از قیمت یک طاقه آن بیشتر است و هر چه تعداد طاقه های یک عدل پارچه بیشتر باشد، قیمت نیز به تبع آن افزایش خواهد یافت.

شرکت های عرضه کننده پارچه های صادراتی

شرکت های عرضه کننده پارچه های صادراتیدر واحد محاسبات پارچه واحدی به نام متر در نظر گرفته می شود که هر متر معادل صد سانتی متر است. اما اگر پارچه از نوع صادراتی باشد با واحدی به نام یارد که معادل نود سانتی متر است خرید و روش می شود. 

بنابراین واحد ها و شرکت های تولید کننده پارچه برای اقلام صادراتی این کالا، واحد یارد را به کار می برند. شرکت های عرضه کننده پارچه بیمارستانی عمده با واحد هایی این چنینی معامله کرده و در سطح بازار های خارجی آن را به کار می برند. 
افراد و گروه های تجاری زیادی هستند که می توانند در مورد انواع پارچه و روش های صادرات آن به افراد تازه کار مشاوره های لازم را ارائه دهند. بنابراین در صورتی که کسانی از تجربه کافی در این مورد برخوردار نیستند می توانند با این افراد مشاوره نمایند.

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی ترگال

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی ترگالکارخانه پارچه بیمارستانی تولید کننده انواع مختلفی از پارچه می باشد. پارچه ترگال بیمارستانی نوعی از این منسوجات است که متعلق به خانواده تترون است. پارچه تترون
از الیاف پل استر ویسکوز تشکیل شده است که  گرماژ
آن بین 150 تا 190 می باشد. 
در کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی ترگال در آخرین مرحله تولید به صورت طاقه ای کتابی یا مکعبی یا طاقه ای استوانه ای بسته بندی می شود. تولید پارچه بیمارستانی نیز به این شکل انجام می گیرد و فروش آن به صورت طاقه ای یا عدلی می باشد. این پارچه ها ممکن است به صورت یک لا تا شوند یا به شکل دو لا از وسط تا بخورند. 
کارخانجات سازنده پارچه برای عرضه آن به خریدار تعدادی طاقه را داخل گونی قرار می دهند که به این گونی در مجموع عدل پارچه گفته می شود. بنابراین هر عدل مجموعه ای از چندین طاقه داخل یک گونی است.

انواع پارچه های مخصوص تولید البسه بیمارستانی

انواع پارچه های مخصوص تولید البسه بیمارستانیپارچه لباس بیمارستانی باید شرایط و کیفیتی داشته باشد تا قابل استفاده برای این بخش باشد. مراکز درمانی
و بیمارستان ها بخش های مختلفی دارند که ام آر آی یکی از بخش هایی است که بیماران در آن
لباس هایی از جنس سوزنی و یکبار مصرف می پوشند. استفاده از این البسه سبب حفظ بهداشت فردی و جلوگیری از شیوع بیماری های مختلف خواهد شد. 
پارچه های بیمارستانی به انواع متنوعی تقسیم بندی می شوند که هر کدام کیفیت خاصی دارند. مثلا نوعی از آن پارچه های سوزنی هستند که به عنوان لباس یک بار مصرف استفاده می شوند و پس از یک بار پوشیده شدن به دور انداخته می شوند. 
گروه دیگر پارچه های تترون بیمارستانی می باشند که یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین پارچه مناسب تولید البسه بیمارستانی به شمار می روند. 

متنوع ترین انواع پارچه های بیمارستانی برای صادرات

متنوع ترین انواع پارچه های بیمارستانی برای صادراتصادرات پارچه های بیمارستانی به کشور های همسایه نظیر عراق هر ساله در مقادیر مشخص صورت می گیرد و این کشور یکی از وارد کنندگان بزرگ منسوجات ایرانی می باشد. کیفیت تولیدات ایرانی سبب شده است تا صادرات آن به کشور های مختلف صورت گیرد و موجب ورود ارز به کشور شود. 

علاوه
بر خرید پارچه بیمارستانی توسط این کشور، انواع دیگری از پارچه نیز مانند 
پارچه ملحفه ای، پارچه
پیراهنی
و پارچه
مانتویی نیز از فهرست تشکیل دهنده این اقلام صادراتی می باشند.
همان طور که بیان شد، پارچه بیمارستانی از تنوع قیمت، جنس و کیفیت برخوردارند و با نام های مختلفی در بازار عرضه می شوند. 

تاثیر حجم خرید بر قیمت گذاری انواع پارچه های بیمارستانی

تاثیر حجم خرید بر قیمت گذاری انواع پارچه های بیمارستانیانواع پارچه بیمارستانی در مقادیر متفاوت به صورت متری، طاقه ای و عدلی به فروش می رسد. هر چه حجم خرید بیشتر باشد، قیمت تمام شده این کالا کاهش خواهد یافت. بنابراین در فروش عدلی که برای داد و ستد های عمده و معاملات بزرگ به کار می رود، حجم قابل توجهی از پارچه خرید و فروش می شود. 
اصطلاح عدل بندی به زمانی گفته می شود که بخش بسته بندی و آماده سازی در کارخانجات مختلف تعداد طاقه های یک پارچه را داخل گونی گذاشته و آن را با نخ های مخصوص می دوزند.
به این ترتیب و به طور کلی هر چه حجم خرید پارچه بیشتر شود، قیمت آن نیز به همان میزان کاهش خواهد یافت.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما