آخرین قیمت پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه بیمارستانی بستگی به نوع پارچه، کیفیت و عرض آن دارد. پارچه های بیمارستانی امروزه در سطح گسترده ای برای مراکز درمانی مختلف تهیه می شوند. این منسوجات از الیاف مختلف طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند که هر کدام کیفیت و قیمت خاصی دارند. مثلا پنبه نوعی الیاف طبیعی است و پارچه های پنبه ای یکی از محبوب ترین انواع پارچه می باشند. نوعی از الیاف مصنوعی نیز برای تولید پارچه و لباس بیمارستانی به کار می روند که در سال های اخیر استفاده از آنها بسیار رایج شده است. به این پارچه ها اصطلاحا اسپان باند یا پارچه بدون بافت گفته می شود که حالت سوزنی دارند و عملا از بافت خاصی تشکیل نشده اند. گستره این تولیدات زیاد است و ایران یکی از تولید کنندگان و پیشتازان عرصه پارچه در انواع مختلف می باشد.

آخرین قیمت پارچه بیمارستانی

لیست قیمت عمده پارچه بیمارستانی

لیست قیمت عمده پارچه بیمارستانیقیمت عمده پارچه بیمارستانی به نوع آن بستگی دارد. یکی از انواع این پارچه ها که فروش بالایی دارد و در حقیقت نوعی پارچه یک بار مصرف محسوب می شود، پارچه های سوزنی یا بی بافت هستند. 
شرکت های تولیدی در حال حاضر انواع این منسوجات را در گرماژ های مختلف تولید کرده و بر همین اساس لیست قیمت عمده فروشی آنها با نرخ خرید تک فروشی متفاوت می باشد. 
عرض پارچه یکی از مهمترین فاکتور های تعیین کننده قیمت آن هستند. عرض 120 و 160 دو اندازه مختلف هستند که به شکل رولی بسته بندی می شوند. 

چه عواملی روی قیمت پارچه بیمارستانی تاثیر می گذارد؟

چه عواملی روی قیمت پارچه بیمارستانی تاثیر می گذارد؟پارچه بیمارستانی به مجموعه مختلفی از پارچه هایی اطلاق می شود که پارچه لباس بیمار نمونه ای از آن می باشد. این محصولات به دو شکل پارچه بافته و پارچه های نبافت یا سوزنی یا اسپان باند تولید می شوند. 
کیفیت هر یک از این اقلام متفاوت بوده و یکی از عوامل تعیین کننده نرخ این منسوجات می باشند. مراکز درمانی و بیمارستان ها بخش های مختلفی دارند که برای برخی قسمت های آن لباس های یک بار مصرف استفاده می شود. مثلا بخش ام آر آی یکی از بخش هایی است که بیماران در آن لباس هایی از جنس سوزنی و یکبار مصرف می پوشند. 

علاوه بر جنس پارچه، عرض پارچه نیز یکی از عوامل قیمت گذاری آن می باشد. دیگر عامل مهم میزان عرضه و تقاضا است که هر چه میزان عرضه بیشتر باشد به طور معمول کالای مورد نظر قیمت پایین تری دارد. 
قیمت خرید مواد اولیه تولید نیز فاکتور تاثیر گذار دیگری است که در مجموعه این عوامل قابل ذکر است. به عنوان مثال در صورتی که مواد اولیه از خارج وارد شوند از آن جا که نرخ آنها با نرخ ارز محاسبه می شود، بنابراین کاهش یا افزایش نرخ ارز با کاهش یا افزایش قیمت این اجناس نیز مرتبط خواهد بود.

خرید عمده انواع مختلف پارچه های بیمارستانی باکیفیت

خرید عمده انواع مختلف پارچه های بیمارستانی باکیفیتخرید پارچه بیمارستانی به صورت عمده از طریق عمده فروشان و مذاکره با آنها ممکن است. فعالین این صنعت ممکن است خود تولید کننده باشند و با فروش مستقیم تولیدات خود را روانه بازار نمایند. به این ترتیب با خرید عمده و مستقیم از تولید کننده می توان هزینه های بیمارستانی را کاهش داد. 
پارچه بیمارستانی ارزان قیمت را می توان به عمده فروشان یا تولید کنندگان آن سفارش داد. به کمک خرید عمده پارچه بیمارستانی مقدار و تعداد مورد نظر از این پارچه  در حجم زیاد قابل خریداری می باشد. 

اصلی ترین مرکز های عرضه کننده پارچه های بیمارستانی

اصلی ترین مرکز های عرضه کننده پارچه های بیمارستانیفروش پارچه بیمارستانی در مراکز عرضه کننده آن به اشکل مختلفی صورت می گیرد. راه های ارتباطی زیادی در حال حاضر برای ارتباط با تولید کنندگان و مراکز عرضه وجود دارد که می توان به صورت مستقیم سفارش خرید را ارائه داد. 

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی نیز از فروشگاه های آنلاین راه دیگری است که می تواند در کمترین زمان ممکن تامین کننده نیاز به این کالا باشد. در این وب سایت ها شماره تماس هایی درج شده است که از طریق این شماره ها نیز می توان به خرید تلفنی اقدام کرد. 

پارچه های بیمارستانی بر چند نوعند؟

پارچه های بیمارستانی بر چند نوعند؟پارچه های بیمارستانی را می توان به دو گروه کلی مانند پارچه ها و منسوجات بافته و پارچه های بی بافت تقسیم بندی نمود. 
تولید پارچه بیمارستانی با دو هدف صورت می گیرد. یک هدف تامین لباس کادر بیمارستانی اعم از پزشکان، پرستاران و نیرو های خدماتی می باشد که پارچه تترون بیمارستانی بهترین گزینه برای این امر به شمار می رود. کیفیت این پارچه بسیار مطلوب است و بر اثر شستشو های مداوم حالت اولیه خود را از دست نمی دهد. 
پارچه های بی بافت نیز که به اسپان باند مشهورند از دیگر انواع این اقلام به شمار می روند که به صورت یکبار مصرف بوده و استفاده از آنها جهت حفظ بهداشت در اماکن درمانی بسیار ضروری هستند.

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه بیمارستانی

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه بیمارستانیکارخانه پارچه بیمارستانی که در این زمینه فعالیت دارند با فروش عمده، فروش اینترنتی و فروش از طریق نمایندگی ها تولیدات خود را روانه بازار های مصرف می نماید. 
برخی استان های کشور در حال حاضر به عنوان قطب تولید این وسایل به شمار می روند. مثلا استان اصفهان و استان یزد دو نمونه از مراکزی هستند که دارای کارخانه های بافت انواع پارچه بیمارستانی می باشند. 
هر یک از این واحد های تولیدی با برند خاص کالا های خود را به سراسر کشور توزیع نموده و در مراکز نمایندگی نیز هر نوع از آن قابل دسترس و خریداری می باشد.

سفارش خرید عمده بهترین جنس پارچه های بیمارستانی از این مرکز

سفارش خرید عمده بهترین جنس پارچه های بیمارستانی از این مرکزپارچه های بیمارستانی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که برخی از آنها جزء با کیفیت ترین ارقام پارچه به شمار می روند. از این پارچه ها می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • تترون، ترگال، فلامنت، فلامنت پنبه، ترگال و اسپان باند

تنوع این تولیدات زیاد است و هر کدام از انواع ذکر شده فوق دارای مشخصات مختلف و قیمت خاصی است. مثلا تترون یکی از بهترین پارچه هایی است که برای لباس کادر پزشکی بیمارستان و همچنین کادر خدماتی آن استفاده می شود که از بهترین کیفیت برخوردار است. 
سفارش خرید می توند به اشکال مختلفی انجام شود و هر خریداری می تواند بستگی به توانایی خود اقدام به خرید نماید. مثلا برای برخی خرید عمده به شکل حضوری بهترین روش است و برای عده ای دیگر خرید اینترنتی و غیر حضوری مناسب ترین شیوه می باشد. استفاده از هر متد راهکار های خاص خود را دارد که مستلزم به کار گیری آن در زمان خاص خود است.

1

  1. خرید پارچه بستگی به نوع پارچه داره و محصولات سایت شما دارای کیفیت خوبیه برای سفارش.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما